A "szobám" felé vettem az irányt. Kiléptem a liftből és tekintetem sötét folyosóra terelődött.
Olyan mint a Hydra.
Lassú, kimért léptekkel sétáltam végig a folyosón. Már majdnem az én ajtóm elött voltam amikor valaki megkocogtatta a vállam. Ilyedten fordultam meg és néztem James szemébe.
-Szia- nézett rám.
-James?- lestem a férfit.
-Mit akarsz?
-Én... Sajnálom..- nézte a földet.
-Már mindegy megtörtént- rántottam vállat és befelé indultam de egy kéz megakadályozott ebben.
-Kérlek engedd hogy jóvá tegyem.- könyörgött a katona.
-Mit? Hogy megölted? Őt nem hozod vissza, James!- rivalltam rá.
-Tudom.- nézte a cipője orrát.
-Akkor mégis hogyan akarod jóvá tenni?
-Nem a tettemet akarom jóvátenni. Téged. Azt szeretném hogy elfelejsd a Hydrás éveidet és úgy élj velünk mint egy család.- nézett rám.
-Te megörültél!- jelentettem ki és elindultam befelé.James kezét nem vette el kezemről inkább rákulcsolta az enyémre.
-Emily kérlek!- nézett mélyen a szemembe.
-A bátyám halott. Érted te ezt James? Meghalt! Soha többé nem lesz itt velem. Soha. Soha többé nem láthatom az arcát.- folyt le egy könnycsepp az arcomról.James pár percig habozott de végül megölelt. Fém karját derekamra vezette, másik kezével még mindig az enyémet kulcsolta.
Fejemet mellkasának döntöttem, hallgattam egyenletes szívverését.Pár percig még így voltunk majd James eltolt magól.
-Sajnálom a bátyád, Emily. Teljes szivemből megbántam hogy megöltem. De megigérem hogy jóvá teszem. Csak engedd meg!- mosolygott édesen.
-Rendben.- motyogtam leginkább magamnak.James még egyszer a még mindig összekulcsolt kezükre nézett majd megszólalt.
-Bucky- suttogta lágy hangon.
-Tessék?- néztem fel rá.
-A barátaim így hívnak.- mosolygott le rám.
-De én..- kezdtem vele de ő leállított.
-De igen. Te is a barátom vagy- tűrt egy kósza hajtincset a fülem mögé.
-Jóéjszakát Emily.- intett egyet majd eltűnt a folyosón.
-Neked is Bucky.- mondtam és beléptem a szobámba.Egy átlagos szoba vot. Természetesen volt benne egy ágy. Meg az átlag cuccok.
Leborultam a fekhelyre és lehunytam a szememet.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...