Most indulunk. Jack toporogva lesett engem.
-Siess már!- dobbantott eggyet bal lábával mire összerezdültem.Tudom. Tudom hogy ott lesz. Ő is ott fog sorakozni valamelyik csapatnál. Barna haja ugyanúgy fog állni mint azelött. Sosem változtatná meg.
-Gyerünk- fordult meg Jack és kisêtált az ajtón.
Követtem.-Jack! Lassíts!- utasítottam bátyám mire felvette a tempómat.
-És..- kezdett bele. -Mit szeretsz benne?- nézett rám egy huncut mosoly kiséretében.
-Jack..- fogtam fejem.
-Igazán leszálhatnál erről a témáról- maszíroztam fejem nehogy a betonba döngöljem.
-Miért???- heccelt még mindig.
-Azért- gyorsítotttam hogy ne kelljen hallgatni.
-Nem menekülsz!- jött utánnam.Egy kamion mögött bujkálunk. Jack néha-néha kiles az autó mögül majd hirtelen visszahúzza fejét. A bosszúállók két csoportban sorakoznak a repteren. A feladatunk nem nehéz:
Csak annyi hogy megsebezzük Amerika Kapitányt és elhurcoljuk a Hydrához. Gyerekjáték nemde? Na jó elég az iróniából.
Ennél nehezebb küldetést még találni sem lehett volna. Hogy sebezzük meg Amerika hősét? Badarság! Lehetetlen.Felhúztam fegyverem majd én is kidugtam a fejemet a jármű mögül.
A bosszúállók egymásnak rohantak. Ott ütötték a másikat ahol tudták.
Ez volt a jel. Mi is elindultunk persze nem észnélkül. Ott somfordáltunk kamionról kamionra, kocsitól kocsiig.
Végül Steve mögé férkőztünk.
-Gyerünk Emily! Te jössz!- biztatott bátyám mire felemeltem fegyverem.
Rácéloztam Stevere de valami megállított.Ő volt az. Ott állt Steve mellett. Ahogy megjósoltam sötét haja ugyanolyan gubancosan állt. Szemei kékek voltak.
Azokat a szemeket bármeddig tudtam volna nézni.-Emily?- rázta meg kezét arcom elött Jack.
-Igen?- lestem rá.
-Gyerünk már!
-Nem..én ezt nem akarom- hajtottam le fegyverem.
-Akkor majd én- ragadta meg a pisztolyt majd meghúzta a ravaszt.
Meglőtte a Kapitányt. Erőtlenül csuklott ösze a földön.
Mindketten tudtuk hogy nem halott.
Odarohantak mellé majd James felénk nézett.Észrevett minket.
Rohanni kezdett felénk. Én a másik irányba futottam. Arra számítottam hogy Jack itt fut mögöttem, ám amikor megfordultam nem láttam senkit.
Jack Jamessel küzdött.
James sokszor ütötte meg bátyámat de ő is kapott rendesen az ütésekből.
Végül James került ki győztesként. Jack erőtelnül rogyott térdre előtte.
James felemelte a kezében lévő fegyverét és rá szegezte.
Lábaimat szedtem a páros felé, mindhiába. A férfi meghúzta a ravaszt, bátyám pedig holtam feküdt. Sokkolva tekintettem a féfira. Odarohantam hozzá tudomást sem véve a mögőttem álló gyilkosról.-Jack!- szólongattam.
-Könyörgöm kellj fel!
-Jack!
-Gyerünk!- keltegettem mindhiába.Halott. Megölte. Ő.
Felálltam a testtől és megfordultam. Mögöttem az egész csapatot pillantottam meg. Sokan fegyvereket szegeztek rám.
Csak egy valaki vizslatott egész végig.
Barna hajával játszott a szél ő pedig sokkolva tekintett egyszer rám, majd a testere.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...