-Emily! Az a lány te vagy!- akadt ki Natasha.
-Igen?- a lány értetlenül nézett a lányra.
-Akkor könnyebb dolgunk lesz - pattant fel és kifelé indult.
-Emily! - szaladtam utána mire ő is rohanni kezdett.
-Emily, állj meg! - rohantam utána.Még a végén megöli magát.
Azt nem élném túl.Felgyorsítottam így sikeresen elértem a lányt. Megragadtam és a földre löktem. Mikor földetértünk egy halk nyögés hagyta el ajkait.
Ebből gondoltam hogy bizony ráestem.
Aggódva pattantam le Emilyről majd felsegítettem.
-Jól vagy?- néztem rá.
-Igen- mondta majd próbált szabadulni.
Szorosabban fogtam csuklóját. Pillanatok alatt Emily a nyakamba termedt és a fejemt püfölte. Úgy tűnt hogy tényleg nem ismert fel.Nem akartam bántani. Ő Emily, ha felismer ha nem. Éreztem hogy csúszott lefele a nyakamról ezért megfogtam derekát, nehogy leessen.
Próbáltam magamról úgy leszedni hogy nefájjon neki. Majd mikor minden óvatos módszerrel megvoltam-és nem vált be egysem- fogtam magam és hanyatt vágtam magam. Emily rám esett. Azt hittem könnyebb.
Rögtön lepattant rólam és rohanni kezdett. Próbáltam gyorsan felkelni a földről de nem ment. Egy alak suhant el mellettem, majd egy kis idő után megláttam ahogy Natasha üldözi Emilyt.Rögtön felpattantam és utánnuk eredtem. Felettem elszállt Tony és Wanda.
Mellettem Steve jelent meg.
-Jól vagy, haver?- kérdeztem a szőkét mire ő felnevetett.
-Én nemtudom hogy ő ki de azt igen hogy számodra fontos ezért segítek- mosolygott rám majd felgyorsítottunk.-Bucky fogd le!- utasított Tony.
Leszorítottam Emily két kezét majd lábamat lábaira kulcsoltam és addig szorítottam a földön amíg teljesen meg nem nyugodt.
Mikor megállt fejét fém kezem irányába fordította. Egy ideig nézte a testrészt majd megszólalt.
-Bucky?- lesett rám mire elakadt a lélegzetem.
-Emlékszel rám?- néztem le rá.
-Igen- mosolygott.
-Emlékszek!- borult nyakamba amit boldogan viszonoztam.-Akkor most hirtelen barátok vagyunk?- állt fel Wanda.
-Mit csináltam?- kelt fel Emily.
-Semmit. Semmi különöset. Egy picit megfuttatál minket de az tűrhető volt.- ecsetelte Tony.
-Kezeket fel!- jelent meg mögöttem egy
katona.
-Tudja hogy kivagyok? Én vagyok...-kezdett bele Tony de félbeszakították.
-Jónapot uraim és hölgyeim.- jelent meg mögötte a külügyminiszter.
-Uram- köszönt Steve.
-Maga Emily Salt?- nézett a lányra a férfi.
-Miért?- kérdezte Em.
-Jöjjön velünk- mondta majd a lányhoz lépett és ráncigálni kezdte.
Mellé álltam és levettem róla a kezét de a fegyveres katona mögém állt és rámszegezte a fegyverét.A szemem láttára vitték el.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...