Mintha összetörtem volna. Az a lány aki számomra az életet jelenti elfelejtett.
-Nem ismersz fel?- tettem fel számomra a legfájdalmasabb kérdést.
-Sajnálom de nem.- nézett értetlenül.
-Ki verte meg?- kérdeztem Tonyt aki csak vállat vont.
-Nemtudom- mondta majd felsegítette Emilyt és kivitte a szobából.Kikellett szellőztetnem a fejemet.
Lerohamtam a lépcsőn, felkaptam a kabátomat és felpattantam a motromra.Mentem, mentem egészen addig amíg el nem értem a város legcsendesebb részét.
Ott megálltam majd leszálltam a motorról. Leültem egy padra és elmélyedtem a gondolataimban.Egy idő után valaki leült mellém.
-Fontos számodra?- kérdezte.
-Amióta a Hydránál voltam sosem érzetem ezt. Sosem- néztem cipőmet.
A nő felállt majd velem szembe sétált és kezét nyújtotta.
-Akkor tegyél érte, Buck!- biztatott és felhúzott.
-Honann tudtad hogy hol vagyok?- néztem le a vörösre.
-Legyen annyi elég hogy tudtam.- mosolygott rám majd elsétált én pedig visszaindultam a toronyba.Mikor megérkeztem mindenki a nappaliban volt. Natasha rám vigyorgott amit én egy bizonytalan mosollyal köszöntem meg.
Sokmindent köszönhetek neki.
Leültem a kanapéra, Steve mellé.
Emily egy fotelban ült, olyan kicsi volt a fotelhez képest hogy szinte elveszett benne.
-Vissza kell szereznünk Emily emlékeit!- pattant fel Tony.
-Ki bántotta?- állt fel Banner.
Thor éppen akkor lépett be az ajtón.
-Mi történt?- játszotta az aggodalmaskodót.
Egyből leszűrtem hogy valami nincs rendben.Felálltam és Thor elé sétáltam.
-Thor, ugye nem te bántottad Emilyt?- kérdetem tőle mire ő elmosolyodott.-Hiba- mondta.
-Tessék?- húztam fel az egyik szemöldököm.
-Hiba. Az a lány egy hiba- mondta mire kezeim ökölbe szorultak.
-Idióta- ordítottam le az istent.
-Elvesztette az emlékeit!
-Kár hogy nem halt meg.- tette hozzá majd elment.Ott álltam és néztem az isten hűlt helyét. Hogy mondhatott ilyet?
Visszamentem a többiekhez.
-Mi legyen?- kérdezte Tony.
-Valakinek visszakell adnia az emlékeit.- ecsetelte Bruce.
-Bucky te lennél megfelelő hisz' te töltötted a legtöbb időt vele. - folytatta.
-Bruce! Ő egy gyilkos. Hogy tudná visszaadni az emlékeit- csattant fel Tony.
-Köszi- vicsorogtam rá.
-De valahogyan mégis vissza kell adni neki és ő a legalkalmasabb rá.- mondta Bruce.
-Ő egy lány. Nem zárhatjuk össze egy hideg vérű gyilkossal.- ellenezte az ötletet Tony.
-De ő volt vele egész életén át, nem te!- rivvalt rá Banner.-Úgy érzem sok baj van azzal a lánnyal. Mi lenne ha megölnénk?- szólalt meg Emily.
YOU ARE READING
Az Orosz Kém {Bucky Barnes ff.}
FanfictionHogy milyen orosz gyerekként felnőni? Egy kiképző táborban élni egészen 18 éves korodig? Egy élő fegyverré válni? El kell hogy áruljam, szőrnyű. #1 Hydra 2019.5.12. #3 BuckyBarnes 2019.5. 12. #7 PeterParker 2019.4.25. #2 T'Challa 2019.4.19. #8 Hydra...