Bölüm Şarkısı: Zaten Kırılmış Bir Kızsın- Bağzıları🖤
•
Bora: kim kırdı seni? kim çiğnedi papatyalarını? (07.45)Hazan: ne önemi var ki? Önemli olan senin ne yapacağın değil mi? (21.03)
Bora: evet.
Hazan: o zaman bana bir cevap ver.
Bora: bilmiyorum
Hazan: neyi bilmiyorsun Bora?
Bora: ne diyeceğimi? Zaten kırılmış bir kızsın
Hazan: yani ne demek istiyorsun? Bir de ben kırmayayım mı? Bunları bana acıman için yazmadım acınacak hâlde değilim zaten!
Bora: saçmalama
Hazan: sen saçmalama
Hazan: Sana içimi açmam hataydı, unut dediklerimi. Bir daha da bana yazma!
Bora: dinle beni bi'
Hazan: neyi dinleyeyim Bora? Bana Ne kadar üzüldüğünü mü söyleyeceksin?
Bora: hayır aptal aptal konuşmayı kes
Hazan: 😒
Hazan: Yapmayın artık şunu sevmediğiniz birini seviyormuş gibi yapmayın. Duygularını kullanmaktan sıkılmadınız mı insanların!Bora yazıyor...
Hazan: biri size değer verince gitmek hepinizde mi var ya! Ben sana pencere açtım hayvan! İzin verdim içimi öğrenmene! Hepiniz aynısınız allah hepinizin belasını versin!
Hazan Bora adlı kişiyi engelledi.
Sinirli bir şekilde telefonu fırlattım ve yorganımın altına girdim.
Sabaha kadar bir sağa döndüm bir sola. Alarmımı duyunca ölü gibi kalkıp kapattım alarmı.
Banyoya girdim aynadaki yansımamı görünce içim acıdı.Gözaltlarım mosmor olmuştu.
Hemen duşa girdim ve duştan çıkınca gözaltlarım için bazı kremler sürüp üstümü giyindim.
Saçlarımı doğal dalgalarıyla bırakıp bizim gruba girdim.
DUMBLEDORE'UN ASKERLERİ🥛🦉
Hazan: Aşağı iniyorum.
Kutgüneşlimikaniki: Ben de
Feyzimilka: beni bırakın siz gidin
Hazan: ne oldu kız?
Kutgüneşlimikaniki: seni asla arkada bırakmam bacım!
Feyzimilka: saol biraderim
Hazan: ne oluyor Ya?
Feyzimilka: sen anlamazsın çaylak
Hazan: peki ustam öğretin o zaman?
Kutgüneşlimikaniki: ya embolar zaten biz okula gitmiyor muyuz aq niye burdan boş yapıyoruz?
Feyzimilka: haklı.
WhatsApp'dan çıkıp instagrama girdim. Bu sırada bir istek gördüm.
@anoniminaq seni takip etmek istiyor.
@allahbelamiverdi seni takip etmek istiyor.
Sinirli bir şekilde güldüm. Bunları Bora'dan başkası açmış olamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Civcivim || yarı texting
HumorTamamlandı* çok cringe ama okuması fazla diye silemiyorum Anonim: Küçük civcivim, güzel kızım, dünyam benim. Bunun adı aşksa eğer, bu aşk yalnızca sana değer' 23.05.2019 ➳ #sevgi 1💫 02.09.2019 ➳ #text 1🐣 01.10.2019 ➳ #anonim 1🧸 23.12.2019 ➳ #tun...