Bölüm Şarkısı: Haberin Yok Ölüyorum-Duman🖤
ÖNCE YİRMİ ÜÇÜ OKUYUUUUUN!!!
Canım okurlarım, birtaneciklerim allah rızası için Aurora'ya da bakın ayol!
Bu bölümü okuyan ona da bir baksın eğer beğenmezseniz sonuna ya da buraya beğenmedim yazın lütfeeeeen🙏🏻
Ben de ona göre kaldıracağım ya da yeni bölüm atacağım😌Neyse her bölüm başına Aurora'ya çok vakit ayırır oldum ama bu son bir daha Aurora'yla ilgili bir şey yazmayacağım Belki bana sinir olanlarınız vardır ama bu kitabımı beğendiyseniz onu da beğeneceğinizi düşünüyorum lütfen yanlış anlamayın🌸
Yine de Küçük Civciv'imi bile okumanız yeter aslında ama elodleldleld❤️
Neyse keyifli okumalar aşkolar💖
Bu arada unutmadan bir gün aralıklarla bölüm yayınlıyorum kıymetimi bilin.
•
•
-"Hazan?"
"Emre?"
"Burada ne işin var?" Diye sordu gülümseyerek.
Göz devirip arkama baktım. Kutay'ın çatık kaşlarla bize doğru geldiğini görünce korkuyla baktım.
"Ulan sen ne arıyorsun lan burada sibop makarna!"
Dediği şeye gülmemek için kendimi zor tutup Kutay'ın kolunu tuttum.
"Bizim gitmemiz lazım, Kutay'ın dayısı doğuruyormuş da!" Dedim ve Kutay'ı çekiştirmeye başladım.
En sonunda Emre'den uzaklaşınca Kutay kahkahayı bastı.
"Dayım mı?"
"Evet ne var? Onunla konuşmak istemediğimiz anlamıştır bu saçma bahaneden," dedim gülerek.
"Haklısın Ne diyim."
Beraber öne doğru ilerleyip sahnenin tam önüne yerleştik.
"Yes beee!" Dedim Kutay'a sarılıp.
"Kaptık kız en güzel yeri!"
Güldü.
Beraber yere oturup Feyza'yı beklemeye başladık.
1 Saat Sonra:
"Lan kafayı yiyeceğim şimdi! İki tarafa saldırasım geldi! Nerede lan bu Duman grubu ve avel Feyza!" Kutay bağırmıştı.
Etraf dolmaya başladığı için benim de nefesim sıkışmaya başlamıştı.
"Ara şu kara tıstanı!"
Telefonumu cebimden çıkartıp rehberimde Feyzimilka'yı buldum.
Üç dört çalıştan sonra açtı.
"Feyza! Nerdesin lan sen? Seni beklemekten götümüz uyuştu otura otura! Mal mısın nesin ya! Bak o Kerem'in de ağzına sıçarım! Siz ne bok yiyorsunuz lan bir saattir! Oraya gelirsem ikinizin kafasını birbirine tokuştururum!" Telefonu açar açmaz bağırmıştım.
"Kanka bi sakin ol. Geliyoruz ya!"
"Nereye gittiniz siz?"
"İçecek almaya gittik. Arabanın benzini bitti bizde taksi çevirdik geldik."
"Sen angut musun? Geri zekalı! Öçöcök ölmöyö göttök!"
"Göttök mü? HEHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!" Feyza kahkaha atınca sinirle bağırıp telefonu suratına kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Civcivim || yarı texting
HumorTamamlandı* çok cringe ama okuması fazla diye silemiyorum Anonim: Küçük civcivim, güzel kızım, dünyam benim. Bunun adı aşksa eğer, bu aşk yalnızca sana değer' 23.05.2019 ➳ #sevgi 1💫 02.09.2019 ➳ #text 1🐣 01.10.2019 ➳ #anonim 1🧸 23.12.2019 ➳ #tun...