yirmi beş

15.9K 1K 420
                                    

Bölüm Şarkısı: Aklımı Kaçırdım-Mavi Gri💙



-
Kutay Denize koşup kusunca benim de midem bulanmıştı.

Kutay'a ters ters bakıp ağzını yıkaması için ona yardım edip şezlonga yatırdım.

Yanımızda havlu getirdiğimiz için üstünü örtüp elimle saçlarını geriye attım.

"Niye bu kadar içiyorsun ki sanki?" Dedim kendi kendime beni duyduğunu bile bilmiyordum.

"Bazenleri dağıtmak istiyorum Hazan. Kafamı dağıtmak, iç organlarımı dağıtmak, hayatımı dağıtmak... Abim öldüğü zamandan beri her ay üç gün içiyorum. Hayvan gibi içiyorum ki ağladığımın bahanesi sarhoşluğum olsun. Abimin uçurumdan düşüp denizde kaybolması sonra cesedinin bulunması. 10 Aralık düştüğü gün ve arama emri çıkması, 11 Aralık Bulunuşu ve ölümünün tescillenmesi, 12 Aralık cenaze töreni..."

Gözlerim dolmuştu. Boğazımda oluşan yumruyu yutmak için yutkundum.

"11 Temmuz bugün..." dedim.

Başını aşağı yukarı salladı.

"Niye? Niye bize anlatmadın bu yüzden içtiğini? Nasıl akıl edemedim ya, özür dilerim Kutay. Yanında olamadığım için, sen hep benim yanımda oldun ama ben senin tek derdinde bile yanında olamadım." Dedim ağlayarak.

"Ağlama kızım! Hazan ağlama. Özür dilenecek bir şey yok. Ben anlatmamayı seçtim. Ağlayıp durma!"

Kutay ağlamaya başlayınca yanına oturup ona sarıldım başını omzuma yaslayıp ağlamaya devam etti.

"On iki yaşındaydım. Abimde benden üç yaş büyüktü... Her şeyi beraber yapardık Hazan. Eski araba koleksiyonumuz vardı. Her ay hediye hakkımızı farklı arabalara kullanırdık. Öldüğü gün toplam 567 araba toplamıştık."

Ağlayarak saçını okşadım.

"Çok özlüyorsun değil mi?" Dedim.

Başını salladı.

"Biz varız Kutay. Tamam abinin yerini tutmayız ama biz de senin kız kardeşleriniz."

Başını kaldırdı ve "İyi ki varsınız," dedi. Bu sırada bağıra çağıra gelen Feyza'yı ve tıpkı ve Feyza gibi bağıran Kerem'i gördük.

"Feyza beni çıldırtıyorsun!"

"Sen beni çıldırtıyorsun asıl! O kıza nasıl bakarsın ha nasıl bakarsın!" Diye bağırıp Kerem'e vurmaya başladı.

Kerem, Feyza'yı kolundan tuttuğu gibi kucaklayıp Denize attı.

Kutayla birbirimize bakıp kahkaha attık.

Kutay yattığı yerden kalkıp Sudan çıkan Feyza'yla dalga geçmeye başladı.

"Feyza Ne oldu lan sana Sudan çıkmış balığa dönmüşsün! Eeeee ne demişler deli deliyi görünce sopasını saklarmış! AHHAAHHAHAHWHAHAHAHAHAHBA"

Feyza orta parmağını gösterip "Fuck you bitch!" Diye bağırdı.

Hepimizin kafası iyi olduğu için kimsenin umrunda değildi dedikleri.

"Bu bana sürtük mü dedi?" Dedi Kutay ve kahkaha attı. "HAHAHWHAHA BANA SÜRTÜK DEDİ! AHAHAHAHAHAHAHAHA"

Kutay'a mal mal bakıp Feyza'lara döndüm.

"Konser bitti mi?" Dedim.

"Bitti, Mustafa'lar da buraya geliyor." Dedi Kerem.

Başımı sallayıp "Yani o da geliyor?" Dedim.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin