on iki

21.9K 1.2K 574
                                    

Yeni bölüm çok istendiği için atayım dedim umarım beğenirsiniz keyifli okumalar💗
Vote vermeyi unutmayın lütfen💜

Bölüm Şarkısı: Şaraplar ve Kadınlar- Mert Şenel🖤

"Ulan başlayacağım bu anonime aa!" Kutay bağırınca korkuyla sıçrayıp Feyza ile ikimizin arasından kafasını sokmuş Kutay' baktık sinirle.

"Ne bağırıyorsun be horoz gibi!" Sinirli bir şekilde bağırdım.

"Sence Hazan?" diye sordu sol kaşını kaldırıp. "Aslanım, bu saatten sonra senin bize karışma gibi bir lüksün yok! Yallah Güneşistan'a!" Feyza bağırınca Kutay sinirle kendini sıkmaya başladı.

"Moraracaksın." Dedim gülerek.

"Ona bir şey Olmaz o hepimizi gömer." Feyza'nın rahat sesini duyan Kutay ona baktı ve "Seni kimse gömemez vallaha Feyza, sen hepimizin cenazesini görürsün hiç merak etme."

Feyza sinirle gözlerini kıstı ve "Ne belli? Müneccim misin sen? Allah'a şirk mi koşuyorsun lan sen kefir!"

"Kefir mi? Lan o içecek değil mi?" dedim gülmemek için zor durarak.

Feyza sinirli bakışlarını yumuşatıp bana açıklama yapmaya başladı.

"Kanka, geçenlerde bir şey duydum müslüman birine kafir dersen kendin kafir oluyormuşsun." Korkuyla bakan açık kahverengi gözlerine baktım gülerek.

"İlkokul üç bu." Kutay'ın sırıtan sesini duyunca sinirli bir şekilde baktık ona.

"Oğlum siz de bana muhalefetsiniz lan. 3. Dünya Savaşı çıksa Kutay araya fitne soktu dersiniz!"

"Ben derim vallaha." Feyza elini kaldırıp konuşmuştu.

"Zaten sen demezsen ben kaşlarımı aldırırım!"

"Vallaha mı?" diye sordu Feyza şeytan şeytan parlayan gözlerle.

"Tabii ki hayır lan, mala bak!" Kutay'ın sesinin toplamasına gülüp telefonuma yeni gelen mesaja baktım.

Bora: Zonguldak'ta lokmacı Rüstem abinin lokmasından Aliye de yedi

Anlamaz gözlerle baktım telefona. Ne diyordu bu be?

Feyza ile Kutay'a bakınca hala kavga ettiklerini gördüm.

Hazan: İyi misin Bora?

Bora çevrimiçi.

Yazıyor...

Bora: siktir cebimdeyken olmuş

Hazan: kdeokspekd

Bora: ?

Hazan: Gerçekten lokmacı Rüstem abi var mı?

Bora: var çok güzel lokma yapıyor

Hazan: peki Aliye?

Bora: arkadaşım

Hazan: yakın mı?

Bora: evet

Hazan: tamam

Hazan çevrimdışı.

Kutayla bakışlarımız kesişince "Ahaa yine bir bok olmuş." Dedi.

"Ulan iki saniye telefona baktın. Anında küçük Emrah moduna bağladın kızım be!" Kutay şaşkın bir şekilde konuşmuştu.

"Ya kızın üzerine gitmesene!" Kurtarıcım Feyzimilka kendini Kutay'ın laf mermilerinin üzerine atmıştı.

"Ne oldu gı?" Feyza babaannem gibi konuşunca güldüm.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin