yirmi bir

17.4K 1K 783
                                    

Bölüm Şarkısı: Ada-Kuytu💙

LGS sonuçları açıklanmadan bölüm atayım dedim lwpslwsplsdl. Umarım beğenirsiniz ve keyifle okursunuz🍓

Sizleri seviyorum ve salı günü yeni kitabım geliyooooreeee!
Lütfen ona da bir şans verin(daha kitap gelmeden reklam yapanlarda bugün:yıkık ben)

Neyse çok boş yaptım yine lütfen oy vermeyi unutmayın sizleri çoook seviyorum ve şimdiden çoooook teşekkür ediyorum. Yıldıza basan elleriniz dert görmesin😘

Bu arada 16K OLMUŞUĞUĞUĞUĞUZ!
Kitabımı okuyup; beğenen, beğenmeyen herkese çooook teşekkür ederim hepiniz iyi ki varsınız, kucak dolusu sevgiler💖

(Güya çok konuşmayacaktım neyse artık affedin söwllspwkdlels)


2 Ay Sonra:

DUMBLEDORE'UN ASKERLERİ🥛🦉

Hazan: uyandınız mı yafrımlar?

Hazan: uyanın!

Hazan: uyansanıza!

Hazan: uyanın lan!

Hazan: ağzınıza tükürürüm lan sizin uyanın!

Hazan: Vay benim halım eyyy vay benim halım ey

Hazan: salaksınız siz, vallaha bak eğer sizin yüzünüzden otobüsü kaçırırsak hepinizi rendelerim sonra da sizden çorba yaparım!

Hazan: lanet olasılar!

Kutgüneşlimikaniki: uyandık herhalde mal! Sadece senin gibi vaktimizi gruba boş yapmaya harcamıyoruz. Ayrıca mesaj yazıp da durma telefonun bildirim sesi sinirimi bozduğu için sinirden işemeye odaklanamıyorum! Ve unutmadan: siktir git tamamen hazırlan sonra orada yok kitabımı unuttum yok böbreğimi unuttum diye söylenme, yakarım!

Hazan: size insanlık yapanda kabahat dağ ayısı!

Hazan çevrimdışı.

Odamdan çıkıp banyoya girdim. Kısa bir duş alıp çıktım. Kısa dediğime de bakmayın yirmi dakika sürdü.

Altıma kısa kot şortumu üstüme de beyaz tişörtümü giyip saçımdaki havluyu çıkarttım. Saçlarımı tarayıp tarağı çantama attım. Dişlerimi fırçalamak için banyoya gidince babaannemin aynanın karşısında gülümsediğini gördüm.

"Babaanne! Napıyon lan!" Korkuyla refleks olarak 'lan' demiştim.

Babaannem çaki gibi bakan gözlerini bana çevirdi.

"Lan mı? Lan sana benzer Gargamel!"

"Babaanne lan bir canlı değil ki bana benzesin Allahım ya!"

Babaannem ters ters bakıp banyodan çıktı.

"Her şeyi de bil! Neyse neyse sen o fındık kadar beynini böyle işlere yorma e mi kuzum? Zaten salaksın iyice salak olursun başımıza!"

Başımı sağa yatırıp gücenmiş bir şekilde bakmaya çalıştım.

"Aaaa! Ama aşk olsun babaanne ne salaklığımı gördün?"

"Kızım alınma ama ben senin salak olmadığın zamanı görmedim."

"Kaç kere ayılıp bayıldın üzüntüden. Sen bu değilsin. Çok güçsüz kaldın, kendini çok yıprattın. Ama çok şükür topladın. Aşkta olur öyle şeyler biz dedenle ohooo kaç kere ayrıldık ama bak sonunda birbirimizi bulduk."

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin