yirmi iki

17K 1K 320
                                    

Bölüm Şarkısı: İyi ve Güzel Kadınlar Hep Ağlar- İkiye On Kala

Selaaaaaaağm!
Küçük Civcivimizin YB'si geldi.
Diğer bölüm bu bölümü attıktan kısa bir süre sonra gelecek dkekdpedkkd🍓

Bu arada yeni bir kitap yayınladım. Aurora adında. O da texting lütfen ona de bir şans verin, şimdiden çooook teşekkür ederim💚

Vote vermeyi ve yorumlar yapmayı unutmayın sizleri seviyorum keyifli okumalaaaar🌸


-
"Ulan o koltuk Ne kadar rahatsızdı oğlum ya! Arkadaki ayı da öküz gibi horladı durdu. Bir rahat rahat yolculuk yapamadım. Hayır herifin hırıltılı horultusu kesilsin diye kulaklığı taktım. Adamda nasıl gırtlak varsa daha şiddetli horlamaya başladı!" Kutay valizini sürüklerken bir yandan da otobüsteki adama sövüyordu.

"Vallaha biz Feyza'yla çok rahat geldik de mi kanka? Böyle ayaklarımızı gere gere oturduk. Kısa olduğumuz için. Bize cüce müce diyordun ama sırık olunca başına gelenleri gördün. Vallaha allah çarptı seni." Dedim gülerek.

"Sus kızım ya zaten sinirim tepemde."

Kutay otogardaki taksilerden birine doğru ilerlerken Feyza biranda durdu.

Ona dönüp: "Noldu kız?" Dedim.

"Offf keşke Kerem de olsaydı."

"E çağırsaydın," dedim gülerek.

"En son bizim aramızda yaşananları hatırlamıyorsun herhalde sen. Dur ben sana hatırlatayım-"

"Yok yok hatırlıyorum. Sana ilan-ı aşk etmiş sen de onu sevdiğini söylemişsin sonra tam öpüşüyormuşsunuz ki Kutay sizi basmış. Sonra seni azarlaya azarlaya eve götürmüş. Ağzına sıçmış sonra gidip Kerem'in ağzına sıçmış. Sonra siz Keremle sevgili olmuşsunuz ve sonraaaaa Galatasaray- Beşiktaş kavgası ederken ayrılmışsınız veeee mutsuz soooon!" Dedim tek nefeste.

Feyza, göz devirip yüzüme bir tane tokat atıp bağırdı.

"Kendine gel laaan! Kötü bir şey bu. Kötü. Bir şey."

"Ya kanka siz tekrar barışırsınııız. Sonuçta sen ona aşık o sana aşık. Bir takım sizin aşkınıza engel mi? Ne olacak birinizden biri onun takımına geçiverir."

O an aklıma Bora'yla benim de takım yüzünden atıştığımız geldi aklıma.

Fanatik Fenerliydi. Onun için Beşiktaş'ı bile bırakacak kıvama getirmişti beni...

Bora ve Hazan ayrılmadan önce:

Hazan Bulut'dan
"Bak şu formalara bak! Gel alalım sana," dedi Bora elimden tutup beni mağazaya götürmek için çekiştirirken.

"Hıı," dedim dil çıkartıp.

Güldü.

"Sen az önce dil mi çıkarttın?"

"Eveeet," dedim otuz iki diş sırıtarak.

Biranda kolumdan tutup yakınına çekti beni. Gözlerim anın şokuyla kapanmıştı.

Dudaklarımız arasında azıcık bir mesafe bırakıp sırıtarak konuştu.

"Dil çıkarınca da çok güzelsin."

Saçımı eliyle kulağımın arkasına atıp gülerek iyice dudağıma yaklaştı.

Elimi dudağımın üstüne koydum panikle.

"Öpmeyeceğim elini çekebilirsin."

Gözlerimi hafifçe aralayıp yeşil harelerine baktım.

"Seni çok seviyorum," dedim yeşil gözlerine bakıp gülümserken.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin