otuz bir

16.8K 962 595
                                    

Bölüm Şarkısı: Benimle Kayboldun- Kaan Boşnak🧡

EVVEEEET! Yb❤️
Kitabın finaline az kaldı kuzularım umarım bu bölümü beğenirsiniz bu arada bölüm başına koyduğum şarkıyı kesinlikle dinleyin dehhhşşşşeet!

Çok konuşmayayım sizi yb ile baş başa bırakıyorum.

Keyifli okumalar⭐️🦋



-

Denizden çıkıp kıyafetlerimi giydim. Elbise üstüme yapışmıştı.

Kulübeye yürüdüm perişan bir hâlde, bir yanım gittiği için memnun bir yanım gittiği için üzgündü.

Kulübenin önüne gelince içeriden gelen Feyza ve Kutay'ın seslerini duydum.

Yine kavga ediyorlardı. Onlar kavga ederdi ama birbirlerine çok değer verirlerdi, onlar gülerlerdi ama birbirileri için çok ağlamışlardı, onlar arkadaştı ama birbirleri için kardeşten ötelerdi...

"Kutay o ağzındaki keki çabuk tükürüyorsun! Ulan insan nezaketen der ki bunu da Hazan yesin! Yok bu ayı hepsini yer yakında bizi de yersin sen, mide; mide değil ki kara delik mübarek!"

"Feyza sen benim lokmalarımı mı sayıyorsun? Ayıp ulan! Yemedim yedirdim içmedim içirdim hâlâ size yaranamadım!"

İçeri girdim.

İkisinin de bakışları kapıya döndü.

Islak olduğumu görünce ikisi de birbirime bakıp çığlık attı.

"NOLDU LAN SANA! SU SAMURLARIYLA SAVAŞ MI YAPTIN! KARAYİP KORSANLARINI MI KIŞKIRTTIN! BALİNANIN İÇİNE Mİ GİRDİN CANINI YEDİĞİM!"

Kutay paniklediği zaman yaptığı şeyi yapmaya yani saçmalamaya başladı.

Feyza ters ters bakıp "Kutay sen neden böylesin? Oğlum kız belli ki Deniz kızı! Cahiliye devri seni!"

Anlamaz gözlerle bir Kutay'a bir Feyza'ya bakıyordum.

"Ben cahiliye devri sen de Osmanlı çöküş devri amk!"

İkisini kavgalarıyla baş başa bırakıp duşa girdim.

Yanıma kıyafet aldığım için banyoda üstümü giyip çıktım.

Kanepede oturup film izlediklerini görünce ortalarına oturdum.

"Ne izliyorsunuz?"

"Titanik." Dedi Feyza.

Kutay bana baktı.

"Ne oldu sana yavrum?"

Gözlerim dolunca Feyza da bana baktı.

"Noldu lan?" İkisi de telaşlanmıştı.

Onlara sarıldım biranda.

Başımı Kutay'ın omzuna gömüp ağlamaya başladım.

Keşke sormasaydı diye düşündüm içten içe.

"Bora mı?" Dedi Feyza.

Başımı salladım.

"Ne oldu?" Diye sordu.

"Ayrıldık."

Kutay şaşkın bir sesle "Ulan ne ara birleştiniz ne ara ayrıldınız? Ben sizi anlamıyorum vallaha!"

"Birleşmedik ama tamamen ayrıldık. Bu gece buradan gidiyor." Dedim ve olanları anlatmaya başladım.

Bitince Feyza dolu dolu gözlerle bana baktı.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin