on altı

22.3K 1.3K 1K
                                    

SELAAAAAĞM!
Kitabımı okumadan önce LGS zedeler için sizi bir dakikalık saygı duruşuna ardından 1400 kelimelik bölümü okumaya davet ediyorum🧡

Şaka maka yine iyi girdi(tövbe yarabbim ya)

Buraya LGS'ye girenler düşüncelerini yazabilir, yaratıcı şeyler çıkacağından eminim skepmdwepdk
*
Bölüm Şarkısı: Kupa Kızı ve Sinek Valesi- Teoman💙


-
"HADİ LAN HADİ! ATACAĞIN TOPA SOKAYIM!" Babamla aynı anda bağıran Kutay'a baktık Feyza ile.

"YAVŞAK!" diye bağırdı babam hakeme.

"Ferit amca Allah'ına kapat ya! Küfür edeceğim sen varsın edemiyorum." Kutay sinirle konuşunca babam: "Et Aslanım et. Ben de edeceğim Hazanla Feyza burada diye zor duruyorum."

Feyza ile aynı anda birbirimize baktık.

"İki saatten beri dedikleriniz küfür değil miydi zaten?" Dedim şaşkınca.

"Yoo," dedi Kutay ve babam aynı anda.

"Aman!"  dedi Feyza ve bana baktı.

"Kanka ben eve gidiyorum sıkıldım, gelecek misin?"

"Yok ben de maçı izleyeceğim kankili."

"Tamam." Dedi ve gitti.

Babamla Kutay'ın arasına oturup maçı izlemeye başladım.

90 Dakika Sonra:

Kol kola girip bağırmaya başladık.

"YAĞMURLU BİR GÜNDE GÖRMÜŞTÜM SENİ! ÜSTÜNDE ÇUBUKLU FORMALAR VARDI! BİR ANDA VURULDUM AŞIK OLDUM BEN! HAYATIN ANLAMI SİYAH BEYAZDI!"

"KOYDUK MU? KOYDUUUUUK!" diye bağırdı Kutay.

Son halimizde babam, formasını kafasına bağlamış; Kutay, Beşiktaş atkısını beline bağlamış kıvırtıyor ve ben, ben de formamı elimde sallıyorum.

"ALLAHIM SANA ŞÜKÜRLER OLSUN!" diye bağıran babamın sesi üzerine annemle babaannem bağıra bağıra geldi.

"YÜZ YIL ÖNCE DOĞDU ŞANLI EFSANE YÜZ YAŞINDA MUTLU OL FENERBAHÇEEEE! LAY LAY LAY LAY LAY!"

Babaannemi üzerinde Fenerbahçe formasıyla görünce beni bir gülme sardı.

"Babaanne sana nooldi?" dedim şive yapmaya çalışarak.

"Sen ne anlarsın be Beşiktaşlı Kylie Jenner."

"Kylie Jenner mı?" Dedim gülerek.

"Ya ne olacaktı? Kibariye mi diyeyim!"

"Aman anne muhattap olma şu Şeytan Kartallarla."

Annem konuşunca babam da konuştu.

"Kartal, kanaryayı yer yalnız."

"Bok yesin o." Dedi annem.

Kutay kulağıma fısıldadı.

"Kanka, birazdan kan çıkacak."

"Gel gel kaçalım," dedim. Beraber yavaş yavaş kapıdan çıktık.

Sonra biranda bağırdık.

"BEŞİKTAŞIM OLEEEEEY!"

Karşı dairenin kapısı açılınca kapıyı açana baktık.

Feyza ellerini beline yerleştirmiş gözlerini kısmış Kötü Kadın Müzeyyen duruşuyla duruyordu.

"BAŞLARIM ŞİMDİ BEŞİKTAŞINIZA! YÜRÜYÜN BAKAYIM AŞAĞIYA! Embesiller."

"Siktir lan!" diye bağırdı Kutay ve daha fazla bağırmaya başladı.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin