on sekiz

20.1K 1.1K 929
                                    

KÜÇÜK CİVCİVİM 10K!💜💜💚💚❤️❤️

Hepinize çooooook ama çoooooooook teşekkür ederim kitabımın 10K olması sizin sayenizde, bu güne kadar kitabımı okuyup, yorumlar yaptığınız için çok teşekkür ederim.

(ÖNEMLİ! Lütfen okuyun🙏🏻)
Kitabın başından beri okuyup beğenenler, okurken keyif alanlar ve bu bölüme kadar gelenler aşağıda bırakacağım yere bir kalp bırakabilir mi? Ona göre bir şeye karar vereceğim de, şimdiden çok teşekkür ederim.

Kalplerinizi buraya bırakır mısınız?

Bölüm Şarkısı: Anlat Ona- Yedinci Ev💙



-
"Kızım, uyan artık. Hazan, Hazan, Hazaaaaaan!" Annem tepemde beni çıldırtmak için uğraşıyordu.

Sınava bir aydan az kalmıştı ve havalar ısınmıştı bu nedenle geceleri sabahlara kadar ders çalışıyordum.

Gece dörtte yattığım için beynime sövüp kalktım yataktan. Dolabımın aynasından tipimi görünce çığlık attım.

''BU NE BEE! ALLAHIM! Allahım sen insanlara güzel nimetler dağıtırken ben neden tencerenin dibini sıyırır gibi azıcık faydalanmışım yarabbim!''

Bağırmalarıma kayıtsız kalmayan babaannem de içeriden bana bağırdı.

"Üşengeçliğinden kaybediyorsun üşengeçliğinden! Dünyada iş olduğunu bilsen gelmeyecekmişsin kızım sen!"

Babaanneme bir şey demeyip üstümü değiştirdim. Üstüme pembe, çizgili tişörtümü altıma da boyfriend jeanimi giyip gece yatmadan önce ördüğüm saçlarımı açtım.

[Hazan'ın giydikleri.]

Okul çantamı kapının önüne koyduktan sonra mutfakta kahvaltı eden annemlerin yanına gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okul çantamı kapının önüne koyduktan sonra mutfakta kahvaltı eden annemlerin yanına gittim.

"Günaydın," dedim uykulu bir şekilde.

Babaannem tonlamama burun kıvırıp "He senin yüzünde bi aysa keşke. Hades gibi geziyorsun ortalıkta!"

Gözlerimi kısıp babaanneme döndüm.

"Babaanne senin benimle sorunun ne Ya! Her gün on dakika gömüyorsun! Rutin hâline getirdin yemin ederim. Emeklilik böyle bir şey demek ki. Ağzıma sı-" Annemle göz göze gelince korkuyla toplamaya çalıştım.

"Sıvıları koyuyorsun babaanne!"

Babaannem anlamaz gözlerle bana baktı ve burnunu kırıştırıp bana böcek muamelesi yapmaya başladı.

"Kızım ben bu son günlerde seni anlamıyorum. Ağzına hangi sıvıyı koydum ben senin! Koysam koysam acı biber koymuşumdur onda da yapmışsındır bir şeytanlık ondan koymuşumdur!"

"Ay babaanne sana laf yetişmez. Özür dilerim ben susayım." Dedim ve kahvaltımı etmeye başladım.

Hemen kahvaltı ettikten sonra tuvalete gidip dişimi fırçaladım.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin