HAYGAYSBIRO!
HAYIRSIZ YAZAR GERİ DÖNDÜÜÜÜ!
Selamın Aleyküm yavrumlaaaaar! 100 BİN ÖZEL BÖLÜMLE GELDİİİİİM! Biliyorum biraz geç oldu ama affedin😘
Şaka maka 100 bin olduk lan! Hatta 112 Biniz şu an. Bunun İçin size çooook teşekkür ederim hepinizi çoook seviyorum ve çoooook öpüyorum. He unutmadan kapağı da değiştirdim aslanlarım. Umarım bu kapağı beğenirsiniz.
Bir şey daha şu an yeni bir kitap üzerinde çalışıyorum (sanki deney yapıyorum slwpsmwpxslkd) onu da yakın bir zamanda yayınlayacağım lütfen ona da bakın çok öpüyorum siziiii💛😻
Keyifli okumalar🐣❤️
Bölüm Şarkısı: Nalan- Emir Can İğrek🖤
•
•
•
•"AH ULAN SEVDAAAAAA! BİR KERE DE SEN AĞLAAAAAAAAA!"
"Ne?" Diye bağırdım odamdan içeri bağırarak giren Feyza'ya.
"Herkesin sevgilisi var!" Dedi üzgün bir tonda.
Tam ağzımı açıp bir şey diyecektim ki kollarını iki yana açarak bağırdı.
"AMA BENİM DE VAR! KUDURUN! SAP SANDINIZ DEĞİL Mİ BENİ! YEMEZLER ASLANIM!"
Feyza bağırınca yorganın altında, koltukta yatan Kutay kafasını çıkartıp "Böylelerini sikeceksin!" Dedi sinirle.
Feyza ters ters bakıp "Sus lan sen! Ben mi dedim gecenin bir körü sarhoş sarhoş gel sonra burada sız diye. Defol odanda uyu sefil yaratık seni!"
Kutay biranda bağıran Feyza'ya mal mal bakıp "Ne dedi la bu?"
"Kutay, hadi annem odana," deyip kolundan tutarak kaldırdım."Kanka rüyamda Lady Gaga ile evleniyordum. Çok korkunç bir kadın o korkuyorum lan ben ondan. Gerdekte ben onu değil, o beni halleder vallaha." Deyince gülmeden edemedim.
Hala peltek konuştuğu İçin komik duruyordu.
"Kutay saçmalama! Hadi uyu."
Yatağına yatırmıştım ki "Kanka lan bir şey diyeceğim." Dedi.
"De," dedim yatağına oturup.
"Çok gizli, yaklaş bana." Dedi fısıldayarak.
Ona yaklaşınca kulağıma doğru eğilip fısıldadı.
"Ben varya," Bekledi.
"Hamileyim!"
Biranda bağırınca korkuyla sıçrayıp kafasına patlattım bir tane.
"Salak! Bir şey oldu sandım!"
"Bir şey olmasa bile çok şey oldu aslanım. Hala oluyorsun lan halaaa!"
"Ya hadi zıbar! Aptal!" Diye bağırıp odasının kapısını kapattım.
Salonda oturan Feyza'ya "Bu bir daha içmesin ya. Zaten üç tane nöronu var onlar da uçup gidiyor!" Dedim sinirle.
"Sanki ben zorla götürüp ağzına içki dayıyorum! Bana niye kızıyorsun ben de senden yanayım dostum." Amerikan dublaj edasında söylediği son cümleye yüzümü buruşturup "Feyza, az önce yaptığın aksanı bir daha yapma. Kendimi intihar ederim!" Dedim.
Gülüp "Ben gidiyorum istersen kendini intihar et istersen kendini aşık ol. Çüüüz!" Deyip çantasını aldı ve kapıyı çarpıp çıktı.
Kerem'le buluşacaklardı. Kerem, Feyza'ya evlilik teklifi ettiğinden beri evlilik hazırlıkları başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Civcivim || yarı texting
HumorTamamlandı* çok cringe ama okuması fazla diye silemiyorum Anonim: Küçük civcivim, güzel kızım, dünyam benim. Bunun adı aşksa eğer, bu aşk yalnızca sana değer' 23.05.2019 ➳ #sevgi 1💫 02.09.2019 ➳ #text 1🐣 01.10.2019 ➳ #anonim 1🧸 23.12.2019 ➳ #tun...