yirmi sekiz

15.8K 1K 495
                                    

Bölüm Şarkısı: Kibrit- Onur Can Özcan🖤

SELAAAAAAMLAAAAR!
Sonunda o herkesin beklediği yb umarım beğenirsiniz Vote vermeyi ve yorumları doldurmayı unutmayııın sizleri seviyorum haydeee!

Keyifli okumalar yafrımlar❤️




Birbirimizden ayrıldık.

Ona baktım ve "Hala bana inanmıyorsun değil mi?" Diye sordum.

"Ortada video var."

Kaşlarımı çattım şaşkın bir şekilde.

"N-ne videosu?"

Telefonunu çıkartıp bir tane video açtı. Ekranda mutlulukla koşan kendimi ve Emre'yi gördüm. Yüzlerimiz gözükmüyordu. Ama burada on beş yaşındaydık.

Bu günü hatırlıyordum. O, babasıyla memleketlerine gitmişti ve geri dönüşüydü.

"Seni çok özledim!" Diye bağırıyordum.

Biranda Emre'nin bunları montaj yapıp Bora'ya attığını söylediği zaman geldi aklıma.

Bora'ya baktım. Odanın kararmaya başladığını fark edince koltuğun kolunu tuttum.

Başım dönüyordu. Sabahtan beri bir şey yememiştim. Bir de üstüne bu sinir gelince tansiyonum düşmüş olmalıydı.

Oda girdap gibi dönmeye başlayınca karanlığa gömüldüm.

                                       ☼

Bora Tuna'dan;

"GEL LAN BURAYA ŞEREFSİZ İT!" Hastane koridorunda yankılanan Kutay'ın sesini duyunca koltuktan kalkıp Kutay'a baktım.

Yanında sürüklediği Emre itini görünce kaşlarımı çattım.

Kan beynime sıçramıştı.

"Ne işi var lan bunun burada!" Diye bağırdım. Feyza ağlayarak aramıza girdi ve ağlayarak bağırdı.

"KES SESİNİ! VE OTUR. DİNLE ALLAHIN CEZASI DİNLE!" Diye bağırdı bana.

Onun da sinirleri bozulmuştu.
Susup başımı salladım.

Sonra Emre'ye döndü.

"SEN DE HAYATINDA İLK DEFA ADAM OL VE ÇOCUĞA GERÇEKLERİ ANLAT ŞEREFSİZ KÖPEK! VE ONDAN SONRA BİR DAHA NE HAZAN'IN NE DE BİZİM KARŞIMIZA ÇIKMA! SENİ MAHVEDERİM!"

Emre korkuyla başını sallayıp bana baktı.

Karşımdaki koltuğa oturdu. Feyza da benim yanıma oturdu.

Kutay da onun yanına oturup bağırdı.

"ANLAT LAN! Hazan'a anlattıklarının hepsini doğru düzgün anlatmazsan seni sikerim!"

Emre ona ters ters bakıp konuşmaya başladı.

"Sana ve arkadaşına anlattığım her şey koskocaman bir yalandı."

Ondan sonra nasıl fotoğraflara profesyonel birinden shop yaptırdığını, eski videoları montaj yapıp yapıp bana attığını, bizim aramızı bozmak İçin bir şeyler kurduğunu anlattı.

Sinirden alnımdaki damar atıyordu.

Zihnimde Hazan'ın sesi yankılandı.

Bana bakan dolu gözleri.

Yalvarmıştı bana ona inanmam İçin.

Onun güvenini kırışım...

"İğrençsin. Hani bana demiştin ya 'zaten Kırılmış bir kızsın' diye, Haklısın. Ben zaten kırılmış bir kızım, senin kırdığın benim var olan kırıklarım arasında hiçbir şey."

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin