yirmi yedi

15.4K 1K 281
                                    

SELAAAAAM! Gecenin bu vakti YB neyse sabah okursunuz😘

Keyifli okumalar💝

Bölüm Şarkısı: Sevmemeliyiz- Sena Şener🖤




-
"Ee?" Dedi umursamazca. Ona göz devirip yatağa yattım.

"Eesi: Koltuğa," dedim yatağa yatmaya kalkınca.

"Aynen ben de öyle diyordum." Dedi yatağa yatıp.

O yatağa yatar yatmaz kalkıp bağırdım.

"Koltukta yat. Aynı yatakta uyuyacağım ilk ve son kişinin kocam olmasını isterim, sen değil."

Bana bakıp sinirli bir şekilde güldü.

"Katılıyorum. Ben de yatacağım kişinin karım olmasını isterim. O yüzden hadi sen koltuğa."

Sinirli sinirli baktım. Bora'nın başka biriyle evlenme düşüncesi beni çıldırtmıştı. Biranda gözümün önüne o kızla Bora gelince çığlık attım.

Bora telaşla kalkıp yanıma geldi ve kollarımdan tutup: "Ne oldu? İyi misin?" Dedi.

Başımı kaldırıp yeşilin en güzel tonundaki gözlerine baktım sinirle ve onu ittirdim.

"Senden nefret ediyorum! Duydun mu! Keşke gelmeseydim, keşke seni bir daha hiç görmeseydim. Neden senden kurtulamıyorum neden!"

Bana baktı şaşkın bir şekilde.

"Beni aldatan sensin. Ama benden nefret eden de sensin. Nefret etmesi gereken benim."

Sinirle kahkaha attım. Histeri krizi geçiriyordum.

"Aldatan mı? Aldatan. Ben seni aldatdım öyle mi? Senin için klinikte yattım ama seni aldattım. Sana o kadar değer vermiyorum ki (!) bir hafta üzüntüden hastaneden çıkamıyorum. Doğru söylüyorsun. Haklısın. Ben seni aldattım. Bunu da gelip ben sana söyledim, yok Ya dur sen mi basmıştın bizi? Yok ya eski sevgilim olacak hasta ruhlu söylemişti değil mi? Ay nasıl unuttum bak siz benden daha iyi bilirsiniz kiminle aldatmıştım ben sizi? Yine o Allah'ın belası beni aldatan insanlara olan güvenimi kıran eski sevgilimle. Evet haklısınız, ben o kadar gurursuz ve kendine değer vermeyen biriyim ki beni aldatan eski sevgilimle seni aldattım(!)."

Yeşil gözlerinde fırtınalar kopuyordu. Sinirle baktı bana.

Sinirden gözlerim dolmuştu. Hala bıraktığım yerde olması beni sinirlendiriyordu.

Konuşmak İçin ağzını açınca elimle susturup "Ben konuşacağım, sen dinleyeceksin." Dedim.

"Hani ben sana kalbimin içindekileri papatyaları çiğnediler tekrar açtıracak güce sahip misin demiştim ya sen cevap vermemiştin. Neden cevap veremediğini anladım. Değilsin. Sen öyle bir güce asla sahip olmadın. Sen de bana inanacak güç bile yok, ne papatya açtırması ne iyileştirmesi. Sen bana diyorsun güvenmiyorsun diye ama bilmiyorsun ki ben bir tek sana güvendim. Sana inandım. Hem de her şeyimle bütünümle inandım. Ben senin başaramadığını yaptım Bora. Sana zor geleni yaptım. Eğer senin seni aldatan bir eski sevgilin olsaydı ve gelip bana böyle deli saçması şeyler anlatsaydı. Ben senin kalbini kırmamak için bu konuyu söz konusu bile etmezdim çünkü seni gerçekten çok seviyordum sana çok güveniyordum. Ama sen-"

Elini ağzıma kapattı.
Kendini sıktığı belliydi.

"Sakın! Sakın o cümlenin devamını getirme!"

Elini ağzımdan çekince gözlerime ulaşmayan acımasız bir gülümseme bahşedip "Bak, duymaya bile tahammülün yok. Doğru çünkü. Kendinde farkındasın bence. Sen beni sevmiyorsun. Bana güvenmiyorsun!"

Bağırıp sehpanın üzerindeki bardağı yere fırlattı.

"Sikeyim! Gözümle gördüğüme mi inanayım sana mı inanayım amına koyayım! Sen gözünle görse gözüne inanırdın Hazan yeme beni. Beni sevmiyorsun demesi kolay tabii. Kendin hüküm verdin yargıladın ve hapise tıktın! Bir bana sor kolay mı amına koyayım kolay mı bunları yaşaması? Sevdiğim kız ulan sevdiğim kız!"

Dediği şeyden artık beni sevmediğini düşünmüştüm. Ama yine de bunu sormadım.

"Sevdiğin kız olsaydım benim kalbimi kırmadan, bizi bitirmeden önce iki kere düşünürdün. Eğer beni bırakıp gitmeseydin o gün seni beklerdim. Kliniğe yattığımda yanımda olsaydın yine beklerdim. En azından gelip bi durumumu merak etseydin her şeye rağmen seni affederdim."

"Sen kliniğe mi yattın? Ne zaman?"

"Önemi yok onun." Dedim geçiştirerek.

"Var!" Diye bağırınca ben de kaşlarımı çatıp bağırdım.

"ÜZERİNDEN İKİ AY GEÇTİ HAYVAN! KOSKOCA ALTMIŞ GÜN BOYUNCA NEREDEYDİN? HA NEREDEYDİN? O KIZLA KİM BİLİR NERELERDEYDİNİZ! Gülerek anlattın mı ona, bir tane geri zekâlı kız var bana çok aşık o kadar aşık ki ona saçma bir bahane uydurdum ayrılmak için o da kendini yerlere attı ağladı dedin mi? Hayallerini bitirdim dedin mi? Hayatının içine ettim dedin mi? Ona önce öyle bir umut verdim ondan sonra o tutunduğu bir parça umudu elinden söküp aldım dedin mi? Kalbini milyonlarca parçaya ayırdım sonra o parçaların etine batıp onu yavaş yavaş kan kaybından öldürmesini bekledim dedin mi? Ben bir kızın çok ahını aldım, dedin mi?"

Gözlerine bakınca dolduğunu gördüm. Yine de susmadım. İçim parçalana parçalana devam ettim. O kadar üzgündü ki...

Bana inanmıyordu ama dediklerimin doğruluğu onu yıkıyordu.

"Ama sen de haklısın. Sen bana başında dedin. Ben sevmeyi bilmiyorum senin bana öğretmen lazım dedin." Ona baktım Ne diyeceğimi merakla dinliyordu.

Yeşil gözleri su yeşiline dönmüştü. Gözünden akan yaşı sildim.

Kendi gözlerimden akan yaşlar umrumda değildi.

"Ama sen çok kötü bir öğretmen seçtin. Özür dilerim Bora. Sana sevmeyi öğretemedim. Çok yanlış öğretmen seçtin. Sevmeyi bilmeyen birinden sevmeyi öğretmesini isteyemezsin."

Bana baktı acı dolu gözlerle. Yine bir şey demiyordu.

En sonunda gözlerimden akan yaşları sildi.

"Ağlama." Dedi.

Ona inat olsun diye gözyaşlarım daha çok aktı yamaklarımdan.

"Belki de biz sevmemeliyiz." Dedi.

Başımı aşağı yukarı salladım.

"Belki de..."

Ve ikimiz de aynı anda atılıp birbirimize sarıldık.


Vote vermeyi unutmayın sizleri çoook seviyorum💖

Kucak dolusu sevgiler💫

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin