on dokuz

16.8K 1.1K 518
                                    

Bölüm Şarkısı: Defoluyorum- Batuhan Kordel (cover)

SELAAAAAĞM!
Çok hüzünlü bir bölümle geldim. Ama bölüm çabuk geldi. Umarım beğenirsiniz.
Bu arada attığınız kalpler için çoook teşekkür ederim.
Hepinizin kalbinden öpüyorum ve söylemeden geçemeyeceğim 11K olmuşuz bile ehehhehe💛

Keyifli okumalar ve unutmadan lütfen bölüm başına koyduğum şarkıyı dinleyin bölümle alakalı🌸💗



-
Kutay bir şey söylemedi sadece yürümeye başladı.
Feyza'ya baktım endişeli bir şekilde.

"Kutay!" diye bağırdım.

Bana baktı.
"Efendim Hazan?"

"Anlatır mısın, lütfen?"

Oflayıp elini saçından geçirdi.

"Emre." Dedi.

"İsmini söyleme," dedi Feyza.

"Niye Voldemort mu bu? Birazdan 'Kim olduğunu bilirsin sen' de diyecek miyiz?" diye kızıp bana döndü.

"Geri dönmüş. Okuldaymış, Bora'yla kavga etmişler. Abuk sabuk konuşmuş."

Hayallerimin suya düşüp orada yüzme öğrenmesini sağlayan hayal kırıklığım geri dönmüştü.

Hayatımın onunla geçen her saniyesinden pişmandım.

Okulun kapısına gelince koşarak içeri girip Boralar'ın sınıfına girdim.

Arkadaşları antrenman yaptığını söyleyince kapalı spor salonuna gittim.

Turuncu ışıklarla aydınlatılan salona zemine vurup duran top sesleri hakimdi.

Salonda tek olan Bora'yı gördüm. Geldiğimi fark etmemişti, elindeki topu sertçe yere çarpıp potaya doğru fırlattı, basket atınca potanın içinden düşen topu alıp tekrar sektirdiği sırada yanına gittim.

"Bora," dedim gözlerinin içine bakarak.

Topu tutup ifadesiz bakışlarını bana çevirdi.

"Emre'yle kavga etmişsin." Biranda söyleyince içten içe kendime kızıp koyulaşan yeşil gözlerine baktım.

Elindeki topu bir anda yere fırlattı.

Onu ilk defa böyle sinirli görüyordum. Bana ters ters bakıp yürümeye başladı.

"Bora!" Diye bağırdım.

Bana baktı.

"Evet?"

"Ya sen delirdin mi? Emre geldi diye böyle mi yapacaksın?"

Gözlerim dolmuştu, kalbim saniyede bin beş yüz atarken vücudumdaki adrenalin oranı kriz derecesine çıkmıştı.

"Delirdim! Delirttiniz beni! Şimdi beni bırak yoksa kalbini kırarım!"

"Kırarsan kır! Yetti be, böyle çekip gidemezsin. Benim kalbimi kırmaktan korksaydın böyle davranmazdın Bora!"

Bana doğru bir adım attı.

"Emre'nin geldiğinden haberin var mıydı?" diye sordu sinirle.

Aramızdaki yakınlık nöronlarımın çalışmasını engelliyordu.

"H-hayır."

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin