yirmi altı

15.7K 993 504
                                    

Bölüm Şarkısı: Geber- Tuğkan

KÜÇÜK CİVCİVİM 23K OLDUUĞĞUĞUĞU!

Hepinize çoooooook ama çoooook teşekkür ederim, iyi ki varsınız💫

Keyifli okumalar yafrımlar❤️

Vote vermeyi unutmayın🌼


-

Sözlerim hepsinde bir dalgalanma yaratmıştı. Herkes şok olup bana bakarken ben de şok olup beynime kızıyordum.

Hazan'ın Kalp ve Beyin Kavgası:

Kalp: salak beyin! Sen de özledin işte Bora'yı, bir kere gurur yapmasan olmaz!

Beyin: bana bak kalp! Seni kendimle yarışmaya denk bile görmüyorum şimdi kapat o iğrenç duygusal çeneni çapulcu seni!

Kalp: beni böyle susturamazsın beyin! Hazan salağı da hep seni dinliyor bir kere benim sesimi duysa her şey çok güzel olacak ama bu kız da ayrı angut! Senin kalbin olduğum için utanıyorum kendimden!

Beyin: Hazan doğru olanı yaptı. O çocuk Hazan'ı görmeyi bile hak etmiyor. Gururumuzu ayaklar altına aldı kalp. Kas kafalı mısın? Duygularına biraz nöron aktarımı yapsak iyi olacak.

Kalp: kes sesini Einstein.

Beyin: Einstein insan bir kere ben organım bir organı insana benzetemezsin seni geri zekâlı fıstık ezmesi!

"Tanımadığın mı?" Dedi kız.

"Evet." Dedim düz bir şekilde.

Bora bana bakmıyordu bile.

"Ben ona sarılmam." dedi başını bana çevirmeye tenezzül bile etmeyerek.

"Sarılacaksın bir oyun oynuyoruz ve dediğimi yapmak zorundasın."

"Ama ben yapmak zorunda değilim!" Dedim sinirle.

Kız bana döndü ve "Evet sen değilsin. O yüzden o sarılırken sarılmasan da olur."

Feyza "Senin amacın ne? Söyle de ona göre hareket edelim!" Dedi ters ters kıza bakarak.

Kız bir şeyler anlatıyordu ama biz Feyza'yla onu dinlemiyor aramızda konuşuyorduk.

"Kanka, sarılsın işte bir tane oyun sonuçta Ne olacak?"

"İstemiyorum. Siz laf anlamıyor musunuz? İstemiyorum, sevmiyorum. Kokusunun üstüme sinmesini istemiyorum. Çok zor atlattım Feyza. Bu kabuğu kırıp geçmesine asla izin vermeyeceğim."

Kutay en sonunda "Sarılmazsanız ölümü öpün!" Diye bağırdı.

"Allah korusun salak öyle deme!" Dedim.

"Saçmalama oğlum!" Dedi Bora.

"O zaman hadi yandan yandan!" Dedi Kutay. Bora'yla birbirimize baktık ve ayağa kalkıp adımlarımızı birbirimize doğru attık.

Sana inanmıyorum.

Yalan söylüyorsun!

BORAAAAAAA!

Hazan uyan!

Hazan gözlerini aç!

Feyza! Feyza, Bora nerede?

Gitmiş.

O kadar yakındık ki yeşil gözleri onlara bakmam İçin beni çağırıyordu ama yine de bakmadım. Yere bakmaya devam ettim.

Küçük Civcivim || yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin