00 first of all

6.2K 235 39
                                    

Oturdum ve düşünmeye başladım. Bu noktaya nasıl gelmiştim? Her şey nasıl başlamıştı?

Mouse Rabbit Coffee'nin güzel patronu sıfatıyla oturduğum bu koltuk bana neden hiçbir şey hissettirmiyordu? Gururlanmam gerekmez miydi? Bir kafe sahibi, üniversite mezunu, güzel bir hanımefendiydim. Ama neden gururlanamıyordum? Neden bu sevimli ve hayallerimdeki gibi görünen kafe beni mutlu etmiyordu? Benim hayallerimdeki gibi dekore edilmişti ama sanki burası bana ait değildi.

Hissiz Lalisa.

1000'e yakın kişiliğimden biriydi bu. Ama bana hiç uymuyordu. Birkaç ay öncesine kadar dünyanın en mutlu insanıydım. Hissiz Lalisa adında bir formum, kalıbım yoktu. Çünkü bütün kalıplarım öyle pozitifti ki, bu kadar negatif olan bir kalıbı yanlarına dahi yaklaştırmazlardı.

Düşün Lalisa, nasıl bu hale geldin? O, böyle olsun ister miydi? Ona verdiğin sözü ne çabuk unuttun.

Evet, çok çabuk unutmuştum sözümü. Bu onu çok üzerdi.

Taehyung-ah, özür dilerim. Hayatımı senin için bile olsa yaşayamıyorum. Gülümseyemiyorum.

ㅁㅁㅁ

Merhaba,
Anlayacağınız üzere bir Taelice hikayesi ile karşınızdayım. Üzülerek belirtmek isterim ki, eğer shipe ve shipperlara karşılık kalp kırıcı yorumlar görürsem engellemek zorunda kalacağım. Aynı şey Taelice shipperlar için de geçerli. Lütfen, diğer shiplere ve shipperlara saygı gösterelim.

Genellikle BEAST ve 4MINUTE ile ilgili hikayeler yazdığım için belki bu hikaye size biraz garip gelir ama farklı bir şeyler denemek istedim. Ve tabii bir de, Junhyung'a olan kızgınlığım var ama onu konuşmasak daha iyi...

Desteğinizi benden esirgemeyin, lütfen.

Love you all,
Cherry

1000 forms of me ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin