01 new friend

3.8K 221 38
                                    

lalisa's blog

ㅁ lalisa's blog ㅁ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

30 August,
2015

@ 1000formsofme : Yepyeni hayatım ile sizleri selamlıyorum! Uzun süredir merak ediyordunuz, değil mi? Mesajlar sekmem bir sürü mesaj ile dolmuş: "LALISA! NEREDESİN?" , "Blog yazılarını okumayı özledim, iyi misin?" , "BIGBANG bile comeback yaptı sen hâlâ ortalarda yoksun." vs vs... Ah, aşklarım, beni bu kadar özlediğinizi görmek gözlerimin dolmasına sebep oldu. Ama daha önemli bir konumuz var: BIGBANG COMEBACK YAPMIŞ! Gerçekten inanamıyorum, YG'nin CEO'su olacak o adam bekledi bekledi, benim Amerika'ya taşınacağım zaman comeback yaptırdı idollerime.

Ve evet, ağzımdan kaçırdığım şey gerçek, artık AMERİKA'DAYIM! Kaliforniya'da güzel, minik bir evimiz var – tamamen yerleştikten sonra sizin için fotoğraflayacağım.

Neden ülke değiştirdiğimi merak ediyorsunuzdur şimdi, yanılıyor muyum? Aslına bakarsanız, iş daha çok ailevi meselelere dayanıyor. Bu yüzden detaylı anlatmayı pek düşünmüyorum. Ama babamla birlikte uzuuuuuunca bir süre burada kalacağımızı bilmeniz yeterli olacaktır.

Bu blogu çoğunlukla ders blogu olarak kullanmamdan dolayı gördüğünüz üzere, Güney Kore'nin zorlu üniversite sınavı şartlarına çok sıkı bir şekilde çalışmıştım ve şimdi yurtdışına taşınarak emeklerimin boşa çıkardım. Diye düşünüyor olabilirsiniz ama KESİNLİKLE YANILIYORSUNUZ! Arkadaşlar, Güney Kore'deki üniversite sınavı sonuçlarınızla yurtdışında okuyabilmeniz için pek çok farklı yol varmış, bence muuttttlaka göz atmalısınız. Ben bu sayede, Kaliforniya Üniversitesi – Los Angeles (UCLA)'da Mimarlık bölümüne girebildim. EVET, YANLIŞ DUYMADINIZ, SONUNDA HAYALLERİM ÇOK ÇOK DAHA İYİ BİR ÜNİVERSİTEDE GERÇEKLEŞİYOR!

Çok uzattım yine, değil mi? Başınızı daha fazla şişirmeden buradan uzaklaşıyorum. Bu sefer arayı fazla açmayacağım. ㅋㅋㅋ En kısa zamanda görüşmek üzere!

Ah, unutmadan, sorularınız olursa bana nasıl ulaşabileceğinizi biliyorsunuz~!

Love you all,
Lalice

ㅁㅁㅁ

Blogumu güncelledikten sonra rahat bir nefes alıp bilgisayarımın ekranını kapattım ve iced latte'mi elime aldım. Latte'min pipetine dişlerimle eziyet etmeye başlamıştım ki, beklediğim kişi kafeye giriş yapmıştı. El sallayarak yanıma gelmesini sağlamıştım.

Rosé, güneş gözlüğünü saçlarına doğru çıkardıktan sonra bana sarıldı ve karşıma yerleşti. "Selam, nasıl gidiyor?"

"Şu ana kadar her şey güzel. En azından kaybolmadan bahsettiğin kafeyi bulmayı başarabildim." Gülerek cam kenarında oturduğumuz kafeyi gösterdim.

1000 forms of me ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin