08 something good something bad

1.5K 136 98
                                    

Normalde, bu yorum ve vote isteme işini pek sevmiyorum ama son bölümde yorum ve votelar yarı yarıya düşmüş. Üzülmedim desem yalan olurdu. Biraz yorum ve vote görsem hiç fena olmaz. Desteğinizi bekliyorum ve şimdiden teşekkür ediyorum. ㅠㅠ
Unutmadan, hayırlı Ramazanlar. 💜

ㅁㅁㅁ

Ben tam bir aptalım.
Ben tam bir aptalım.
Ben tam bir aptalım.
Ben tam bir aptalım.
Ben tam bir aptalım.

Carl's Jr.'da oturmuş arkadaşlarımın gelmesini beklerken kafamı masaya vurup duruyordum. Çünkü neden vurmayayım?

"Se- Lalisa?!" Rosé şaşkınlıkla yanıma oturdu ve kafamı tutmaya çalıştı.

"Bırak beni Chaeng, kafamı masaya vura vura öldüreceğim kendimi."

"Saçmalama Lalisa! Ne oldu, anlat çabuk." Ağlamaklı gözlerimle ona baktım ve alt dudağımı büzdüm. "Jack Vante'nin aurasına kapıldım."

Rosé aniden güldü ve "Ah, tatlım, o auraya kapılmayan mı var?" dedi. Benim ise tek cevabım, ölümcül bakışlarım olmuştu. "Tamam tamam, ciddi olacağım. Ama şunu merak ediyorum, bu durum senin için neden bu kadar kötü?"

Derin bir nefes aldım ve başımı omzuma doğru eğip mırıldandım. "Çünkü belli ki, Jack beni gerçekten seviyor. Ama ben öyle hissetmiyorum." Bakışlarımı tekrar Rosé'ye çevirdiğimde endişeli yüzüyle karşılaşmıştım. "Ama lanet olsun ki, harika bir aurası var ve sürekli aurasına kapıldığımdan ona umut verdiğimi düşünüyorum."

Rosé başını sallayarak anladığını belirtirken "Bence biraz zamana ihtiyacın olduğunun farkındadır," dedi.

Başımı iki yana salladım ve telefonumu çıkarıp Jack'in bana attığı son mesajları ona gösterdim.

Jack Vante: *görüntü*

Jack Vante: Harika görünüyorum, değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jack Vante: Harika görünüyorum, değil mi?

Jack Vante: Yeni saçlarımı beğendin mi?

Jack Vante: Beğenmediysen tekrar sarı yapabilirim.

Jack Vante: Yoksa beni ilk gördüğün zamanki kahverengi tonu mu daha iyiydi?

Jack Vante: Aslında mavi yapmayı da düşünmüyor değilim.

Jack Vante: Bu arada, bu fotoğrafı senin için çektim. Sevimli çıkmış mıyım?

Jack Vante: Hayranlarımla paylaşmayı düşünmüştüm ama bana hayran olmasını istediğim tek kişi sensin. O yüzden sana atıyorum.

Jack Vante: Ve bu haftasonu seni göremeyeceğim için çok üzgünüm. O nedenle kendine iyi bak!

Lalice: Yakışmış.

1000 forms of me ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin