ÖNEMLİ UYARI: "⚠️⚠️⚠️" uyarısını gördüğünüz yerlerden itibaren, cinsel içerik barındıran bölümler görebilirsiniz. Bu uyarıyı gördükten sonra ikinci bir "⚠️⚠️⚠️" uyarısıyla karşılaşırsanız, bu cinsel içerik barındıran kısmın bittiği anlamına gelir. Rahatsız olacak okuyucular, bu uyarılar arasında kalan kısımları okumayabilirler. Kurguyla ilgili bir detayı, cinsel içerik barındıran kısımlarda vermemeye özen göstereceğim. Yani, bu kısımları okumadığınızda kaçırdığınız bir bilgi olmayacak.
ㅁㅁㅁ
2016'nın ilk dakikaları, asla unutamayacağım bir anıyla süslenmişti.
Vücudumun yandığını hissediyordum. Hem de her bir zerresinin... Aklım uçup gitmişti sanki, çünkü o geceye dair hatırladığım şeyler, zihnimde çok bulanıktı.
Yine de kalbimin nasıl attığını hatırlıyorum. Nefesimin, onun nefesine nasıl karıştığını da hatırlıyorum. Derin sesinin, tüylerimi nasıl diken diken ettiğini de hatırlıyorum.
⚠️⚠️⚠️
Saatin 00:00'ı göstermesiyle dudaklarımda dudaklarını hissetmiştim. Ona karşılık verdiğimde her şey hoş bir yavaşlıkla başlamıştı ama ikimiz de, git gide daha fazlasını ister olmuştuk.
Sanki ruhum, yıllardır onun ruhuna karışmayı bekliyordu. Açtım. Onun ruhuna, onun dudaklarına ve ona...
Nefessiz kaldığımızda, Jack dudaklarımızı ayırdı ve derin bir nefes aldıktan sonra dudaklarını boynuma indirdi. Soluklanmaya çalışırken onun dudaklarını tenimde hissedince nefes almayı unutmuştum sanki. Böylelikle, nefes alma düzenim alt-üst olmuştu.
"Jack," diye mırıldandığımda zevkten gözlerim kapanmıştı ve kendimi ona bırakmıştım. Dudakları boynumun her bir köşesinde gezinirken çıplak belimdeki buz gibi elleri de bedenimi ürpertiyordu.
Ardından, bedenimi korkuluklara yasladı ve bir elini kalçamın üzerinden bacağıma doğru indirdi. Aynı anda, açık omzumda hissettiğim dişleriyle inlemiştim.
Sık nefeslerinin arasından "Lalisa," diye fısıldadığını duyduğumda, inlememin onu tahrik ettiğini anlamıştım. Yüzümde oluşan gülümsemeyi engelleyemediğim sırada, Jack bacağımda gezinen elini şortumun içerisine sokmaya çalışmıştı. Ancak şortum dar olduğundan, sadece parmak uçlarının sokmayı başarabilmişti. Yine de, kemikli parmaklarını kalçamın hemen altında hissetmek bile beni tahrik ediyordu.
Tekrar dudaklarımızı birleştirdiğine parmaklarını şortumun içinde ilerletmeye çalışıyordu. Ancak bunu başaramayınca sinirlenerek dudaklarımızı ayırmış ve tek bacağımı kaldırarak vücudunu benimkine çarpmıştı.
Nefesim kesilerek ona baktığımda yüzünde, ay ışığının aydınlattığı çapkın bir gülümseme oluşmuştu. Ardından, dudaklarımın üzerine doğru fısıldadı. "Hissedebiliyor musun?" Sorusuyla birlikte, kasıklarıma uyguladığı baskıyı hissetmiş ve nefes alamaz olmuştum. "Senin için yanıp tutuşuyorum, Lalisa."
Omzundaki ellerimi ensesine çıkardıktan sonra dudaklarımızı birbirine sürttüm ve "O zaman birlikte yanalım," diye fısıldadım.
Jack'in yüzünde oluşan o gülümseme için, bütün bir ömrümü verebilirdim.
Dudaklarımız yeniden birleştiğinde, kasıklarıma uyguladığı baskının da katkısıyla iniltilerim artmıştı.
Pek çok kız arkadaşım, inlediklerinde utandıklarını söylüyorlardı. Ama ben utanmıyordum, onu ne denli arzuladığımı bilmesini istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1000 forms of me ✔
Fanfiction"Aşık olacağınız kişiyi bulun, sonra bırakın sizi öldürsün," demiş ya yaşlı, huysuz, adını bir türlü hatırlayamadığım bir bilge, acaba bizi görse ne derdi? 1000 farklı kalıp, 1000 farklı Lalisa vardı içimde. Ama hepsi bir parça eksikti sanki. Yine d...