♧ 14

351 34 3
                                    

Younghoon's POV

Jihyun : Younghoonie~ Terima kasih untuk hadiah tu~

Younghoon : Bungkusan tu ke?

Younghoon : Ahahah perkara kecil je. Kami ada banyak album yang terjual dan masih ada stok.

Younghoon : Saya janji akan bagi awak album setiap kali kami comeback.

Jihyun :  Yey!!

Jihyun : Kim Younghoon jjang!

Younghoon : Selamat hari jadi ya Jihyun~ Maaf sangat-sangat sebab kita tak dapat nak sambut bersama tahun ni 👉🏻👈🏻

Jihyun : Tak mengapalah. Saya faham yang awak busy sekarang~

Jihyun : Dengan keadaan saya yang masih terperangkap di sini.

Younghoon : Awak akan okay. Bukan ke hubungan awak dengan ahli Wanna One yang lain dah semakin baik?

Jihyun : Hmm tapi saya masih perlu keluar dari sini.

Younghoon : Saya dapat rasakan awak akan keluar tak lama lagi.

Younghoon : Dan lebih baik awak cepat keluar. Kami sedang prepare untuk comeback kami.

Jihyun : WOW BILA?

Younghoon : Easy man.

Younghoon : April. Tak pasti lagi tarikhnya.

Younghoon : Oh saya kena pergi sekarang. Haknyeon kesayangan awak tu baru panggil saya.

Jihyun : HAKNYEON?!

Jihyun : HI HAKNYEON AWAK SANGAT ADORABLE!

Jihyun : ♡♡♡♡

Younghoon : Nanti kita chat lagi ya.

Younghoon : Saya janji akan belanja awak sejurus sahaja awak keluar dari rumah tu.

Younghoon : Saya rindukan awak.

Jihyun : Saya pun.

Tamat berbalas mesej dengan Jihyun, aku merenung semula skrin telefon dan membaca semula isi perbualan tadi. Mulutku automatik tersenyum kelat melihat betapa excitednya Jihyun bila aku mention nama Haknyeon dalam chat kami.

"Ish awak ni Jihyun. Bukan Haknyeon seorang je ahli The Boyz..." Aku membebel sendirian kemudian mengetuk skrin telefon sendiri. "Awak send heart emoji ni kepada saya tapi untuk Haknyeon... Saya?"

Semasa persiapan debut dulu, aku selalu bayangkan situasi aku lepas debut, Jihyun akan nampak bakat aku dan betapa aku dah lama sukakannya. Aku nak Jihyun yang jadi peminat no. 1 aku.

Tapi kehadiran Haknyeon dalam kumpulan The Boyz....

Kadang-kadang aku membenci Haknyeon atas sebab sekecil ni. He's a really nice guy, cuma aku rasakan diri aku je sebenarnya yang-

𝐇𝐎𝐌𝐄 || 𝐖𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐎𝐧𝐞  Where stories live. Discover now