Tenefüsteydi Daehwi. Öğle teneffüsüydü. Hem yemeğini yiyor hem de arkadaşını düşünüyordu. Guanlin için sevinmişti. Her ne kadar ümitsiz olsa da dua etti, %1'lik bir şans olarak Jinyoung ile olanilmeyi, onun kendisini sevmesini diledi..
Yemeğini bitirdi ve ayaklandı. Çöplerini alıp sınıf girişinin hemen dibindeki çöpün yanına gitti. Çöpleri attığında koridora baktı. Jinyoung'ı orda görünce şaşırmıştı. Çok halsiz duruyordu. Yanına gitmek istedi ve istediği gibi de yaptı.
Jinyoung'ın yanına gitmeye çalışırken önünden geçen insanlara karşı refleks olarak kollarını birbirine çekiyor ve olası bir çarpışmadan kurtuluyordu. Bunu hep yapardı ve bu yüzden kimseye çarpmazdı.*
Jinyoung'ın yanına geldiğinde ona seslendi ama cevap alamadı. Bir kez daha seslendi ama yine cevap alamadı. Başka bir yere bakıyordu. Daehwi'yi görmemişti. En sonunda dayanamayıp kolundan tuttu Daehwi.
"Hyung!"
Jinyoung kafasını iki yana sallayıp kaşları çatık halde kendisine bakan sevimli varlığa baktı.
"Ah, özür dilerim, dalmışım"
Gözlerini kapattı ve biraz sesli bir şekilde nefes verdi Daehwi.
"Neyse, boşver. Sen de sınıfına git olur mu hyung? Yine dalarsan ezilenilme olasılığın var"
Diyip arkasını döndü ve gitmeye başladı Daehwi. Ama kolundan tutulması ile olduğu yerde kaldı.
"Yani bana bir şey söylemeyecektin, öyle mi?"
Tek kaşını kaldırarak karşısındakine baktı Jinyoung. Karşısındaki ise gözlerini büyüttü ve eski haline getirdi. Bu hareket odaklanmasını sağladı. Ardından omuz silkti ve boynunu eğdi.
"Seni tek başına bizim koridorda görünce şaşırmıştım sadece"
Jinyoung gülümseyerek küçüğünün çenesini tuttu ve kendisine bakmasını sağladı.
"Beni merak etme sen,"
Dediği şey ile omuz silkti Daehwi.
"Seni merak etmekten değil ki,"
'YALAN!' diye istemese de geçirdi içinden. Jinyoung ise dudak büzüp kısa bir süreliğine etrafa bakındı. Sonrayasa Daehwi'ye yaklaştı ve ona doğru eğildi.
"Ama ben seni merak ediyorum? İyimisin, kötümüsün diye?"
Donup kaldı Daehwi. Ama kendini sakinleştirdi daha sonra. Kesinlikle ümitlenmek istemiyordu.
"Tamam o zaman,"
O sırada siz çaldı ve Daehwi Jinyoung'a el sallayıp hızlıca sınıfına gitti. Derin bir nefes alığ sırasına oturdu. Jinyoung'da bie şeyler olduğunu biliyordu ve bunu ona sormak istiyordu..
~~~~~~~
Şu yazıyı ayarlayamadım bir türlü.
YB ATTIM YEEEE
Ve bu arada.. Çok sık yb atamayacağım.. Ama sizden bol bol oy ve yorum bekliyorum umarım ümitlerim boşa çıkmaz
Hepinizi seviyorumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...