16

185 33 75
                                    

~~SÜPRİİİİİİİİİİZZZ SİZE İYİ OKUMALAAAR~~

Etrafına baktığında okul revirinde olduğunu anladı Jinyoung. Hızlıca kalktı ve etrafına bakındı. Koltukta düşüncelere dalmış bir Daehwi görünce derin bir nefes aldı.

Daehwi elleriyle oynamayı bırakıp kafasını kaldırdı. Jinyoung'ın uyanmış olduğunu görünce heyecanla yerinden kalktı ve Jinyoung'ın yanına gitti.

"Jinyoung-ah, beni korkuttun. Sana bir şey oldu diye ödüm kopmuştu.."

Jinyoung hafif de olsa gülümsemiş ve yattığı sedyeden kalkmıştı. Birkaç hareket yapıp bir yerinin acıyıp acımadığına baktı. Canı acımayınca durdu ve etrafa göz attı. Okul hemşiresi revirde değildi.

"Hemşireye bakıyorsan burda de-"

Jinyoung gülümseyip ona sarılınca şaşırmıştı Daehwi. Kalp atışının hızlanması ve Jinyoung'ın bunu duymaması dilekleriyle sarılmasına karşılık verdi. İçi rahatlamıştı biraz. Korkusu gitmişti şimdilik. Başını Jinyoung'ın göğsüne getirmiş ve sağ kulağını oraya dayamıştı. Hayır, yoktu. Hızlanma yoktu.. 

Daehwi'nin yüzü bir binadan atlarcasına düşerken ayrıldılar. Jinyoung gülümsüyordu ama Daehwi'yi görünce onun da yüzü düştü.

"Yine ne yaptım ben ya" 

Deyip sertçe arkasına döndü ve saçlarını tutup çekmeye başladı.

"Jinyoung, canını yakma, bir şey olmadı"

"Buradan hiç öyle durmuyor ama"

"Jinyoung.."

Jinyoung pes etmiş ve tekrar sarmıştı kollarını küçüğüne. Bu sefer daha sıkı sarılmış ve burnunu Daehwi'nin saçına koydu ve kokusunu içine çekti. Güldü sonra. O da rahatlıyordu. Üstündeki yük kalkıyordu Daehwi huzurlu olunca..

"Seni üzdüğüm tüm zamanlar için özür dilerim.."

Daehwi sıkıca gözlerini kapattı ve biraz Jinyoung'a sokuldu.

"Önemli değil, se-"

Kapı sesi ile ikisi birbirinden ayrıldı hemen. İçeri girenin hemşire olduğunu görünce hafifçe kaşlarını çattı Daehwi. Sonra kendini topladı.

"Ah, ayaklanmışsın. Ben de sana bir şeyin olmadığını söylemeye gelmiştim"

İkisi de aşıyla onaylamış ve revirden çıkmışlardı. Daehwi gülümsemiş ve izin isteyip sınıfına gitmişti. Jinyoung da o gözden kaybolunca sınıfının yolunu tuttu. 

Sınıfa geldiğinde sırasına oturdu ve kafasını sırasına dayadı Daehwi. Nefesini düzene sokmaya çalıştı.

Jinyoung'ın onu, aşk anlamında, sevmediğini biliyordu. Sadece arkadaş olarak seviyordu ve buna rağmen Jinyoung'a olan extra sevgisi için kendine küfretti Daehwi..

~~~~~~

Dedim böyle olmıcak, patlattım bir tane bölüm. Yazması her ne kadar zor olsada..

Hala telefonumu almadım, ama herkes yb istiyordu ve ben de yazdııım

Oylarınız ve yorumlarınız benim için çok önemliii~ <3

Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin