1 hafta sonrasını anlatıcam çünkü sizi sıkmak istemiyorum direk olaylardan başlıcam. Ama bu bir geçiş bölümü gibi bir şey olucak.
~~~~
Üçü de Daehwi'nin annesine yalvarmakla meşguldü. Guanlin ve Jihoon 2 saat sonra otobüse binip kendi şehirlerine gidecekti. Daehwi de onlarla gitmek istiyordu. Annesi izin verse yarım saat olmadan hazırlanıp çıkabilirlerdi.
"Bak anne onlar buraya geldiğinde derslerinden geri kalmadılar. Yine çalıştılar. Merak etme ben de öyle yapacağım bak söz veriyorum"
"Bayan Lee, ben onunla aynı yaşta olduğum için benim sınıfıma bir haftalığına misafir olarak gelicek ve derslerinde bir aksaklık olmayacak"
Bayan Lee derin bir nefes aldı. Hala içinde bir kurt vardı. Oğlunun arkadaşlarınla güveniyordu.
"Peki geri dönüşü nasıl olacak? Yani sizinle otobüsle gelecek ama geri dönüşte tek başına mı olacak?"
Herkes donup kalmıştı. Ne diyeceklerini bilemediler. Bayan Lee yeniden nefes verdi. Kalktı ve oğluna sarıldı.
"Çok dikkatli ol oğlum, tamam mı?"
"Tamam"
Daehwi gülümseyip sıkı sıkı annesine sarıldı ve yanaklarından öptü. Ardından koşarak odasına gidip bir çanta çıkardı ve bir haftalık giyebileceği şeyleri çantaya tıktı. Şarj makinası, cüzdanı, ve telefonunu da aldıktan sonra hazırdı.
Annesine tekrar sarılıp veda etti ve evden çıktılar.
Guanlin ve Jihoon her duruma karşılık bir bilet ayırmışlardı. Bu yüzden koşa koşa bilet yerine gitmiş ve görevliye teşekkür edip bileti almışlardı. Aynı hızla otobüse de yetişmişlerdi.
~~~~
Yol boyunca ilk Guanlin tek oturmuş, ilk molada Daehwi'ye peluş oyuncak alınmış, Daehwi moladan sonra tek oturup peluşuna sarılıp uyumuştu. Jihoon başını Guanlin'in omzuna, Guanlin de başını Jihoon'un başına yaslamıştı ve öyle uyumuşlardı.
~~~~
Ve aradan geçem bir haftada, ne Jinyoung kelimesi geçmişti, ne de onunla ilgili bir şey.. Sadece güzelce eğlenmişler, gerektiği zaman ders çalışmışlar ve yine de güzel vakit geçirmişlerdi.
~~~~~~~~~
Bu şekilde yazdım çünkü bu bir haftayı anlatmak gereksiz ve sıkıcı geldi.
Zaten okuyucularım geçiş bölümü değil, kaos bölümü beklediği için ben de direk o kısımlara geçmeyi planlıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...