~Bir hafta sonra~
"Daehwi dikkat et!"
Daehwi kendisine bir türlü top gelmediği için topu takip etmeyi bırakmış ve etrafa bakınmaya başlamıştı. Bu yüzden gelen topu görmemiş ve kafasına çarpmıştı.
Canı çok yanmasa da ağzından acı dolu bir inleme çıkarmıştı. Daniel koşarak Daehwi'nin yanına gelmiş ve başını okşamıştı.
"Canın çok yandı mı?"
Daehwi başındaki eli çekerek doğruldu,
"Hayır"
Deyip yerdeki topu alıp karşıdakine attı. Ve oynamaya devam ettiler.
Top tekrar Daehwi'ye geldiğinde Daehwi düzgün bir karşılık veremedi ve sağ tarafa doğru düşürdü. Top için gidecek olan bir arladaşına 'ben alırım' anlamında hızlı bir atakta bulunup bankın arkasındaki topu eğilip aldı ve doğruldu. Geri dönerken ayağı birinin bacağına takıldı ve düşerken son anda bir el onu tuttu ve kendine çekti. Birden o yoğun parfümün güzel kokusunu alınca hemen gitmek istedi ama onun "İyi misin?" diye sorması ile olduğu yerde kaldı. Onun sesi hiç bir zaman bu kadar cazibeli, iç yakıcı gelmemişti. Ona kısa bir bakış atıp "İyiyim," dedikten sonra hızla yanından uzaklaştı.
Daniel'ın onlara sinirli bir şekilde baktığını fark edince topu ona attı ve dikkatinin dağılmasını sağladı. Daniel'a güzel gülümsemesini sunup oyuna devam etmesini işaret etmişti. Ve devam ettiler..
~
Jinyoung koridorda, elleri ceplerinde, kahkülü gözlerini kapatmış, ayaklarına bakarak ilerliyordu. Artık böyle bir hale gelmişti. Her günkü hali buydu. Değişmişti. Bu değişikliği fark eden bir kankası vardı sadece. Daehwi de ondan kaçtığı için fark etmiş veya etmemişti, bilmiyordu.
Birden kolunu bir elin sıkıca kavraması ve çekilmesi bir olmuştu. Sırtı, lavabo duvarının soğuğu ile ürperdiğinde kendine geldi ve karşısındakine baktı.
"Sen.. Ne istiyorsun benden?"
"Bir anlaşma yapacağız.."
~~~~~~~~~~Ehehehehe
Bayağıdır bölüm atmamanın sebebini yorumlarda soran kişilere söylemiştim, bu yüzdeeen diyecek tek bir şeyim var;
Dündü ama olsun;
İyiki doğdun Guanlinn~~~♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...