23

180 23 154
                                    

Yatağında yatıyordu Daehwi. Ellerini birleştirmiş ve ensesine getirerek kafasına destek veriyordu. (Anlatamadım ama anlamışsınızdır umarım)

Yine düşüncelere dalmıştı. Bir mesaj sesiyle resmen yerinden fırlamıştı. O kadar dalmıştı çünkü. Telefonunu eline aldı ve bildirimlere baktı. 'Jinyoungsshi~'den 3 mesaj' Ve tıkladı Daehwi.

Jinyoung: Daehwi?

Müsait misin?

Eğer müsaitsen sana bir konum atacağım, oraya gelir misin?

Daehwi: Olur, ama nereye gelicem?

Daehwi'nin telefonu;

Jinyoungsshi konum

---

Daehwi Jinyoung'ın attığı konuma gelmişti ve etrafına bakarak Jinyoung'ı arıyordu. Ama etrafta yoktu. Dolanmaya başlamıştı artık. Taa ki biri ona arkasından sarılana kadar..

Daehwi tedirgince çekilip arkasını döndüğünde biraz daha rahatlamıştı ama kalbi öyle değildi.

"Neden buraya geldik?"

Diye sordu merakla. Ve aynı zamanda da kalbinin daha az hızlı atması için dua ediyordu. Nedeni  ise şuan Jinyoung'ın onun karşısında çok yakışıklı bir şekilde ona bakmasıydı.

"Konuşmak için"

Daehwi nedensizce heyecanlanmaya başlarken Jinyoung onu kolundan tuttu ve yakınlardaki bir banka oturttu.

"Biliyor musun?"

Diye başlamıştı hemen. Daehwi merakla Jinyoung'a bakmaya başlamıştı.

"Ben birini seviyordum. Ki hala seviyorum ama onu unutmak istiyorum"

Daehwi 'Biliyorum' diye mırıldandı. Jinyoung bunu duymuş ve Daehwi'ye bakmıştı. Daehwi ise başını eğmişti.

"O başkasıyla sevgili.."

Dediğinde Jinyoung'a baktı tekrardan.

"B-bu senin için zor olmalı.."

Jinyoung Daehwi'ye dönünce Daehwi tekrar önüne dönmüştü.

"Canım yanıyor ve bencillik ediyorum aynı zamanda.."

"Bencillik mi?"

"Evet, çok yakınımdaki birine hem de"

Daehwi Jinyoung'a döndüğünde Jinyoung kalktı ve onu da kolundan tutup kaldırdı. Yürümeye başlamışlardı.

"Çok bencilim, çünkü seni incittim. Tam yanımda olan birini bencil bir şekilde incittim. Belki ağlamışsındır bile. Bir insan arkadaşına böyle yapar mı hiç?"

Daehwi'nin gözleri dolmaya başlamıştı. Jinyoung Daehwi'ye bakınca alt dudağını ısırdı.

"Özür dilerim"

Daehwi gözleri dolu olduğu için Jinyoung'a dönmek istemedi ama Jinyoung onu durdurdu. Kendiainin de gözleri dolmaya başlarken küçüğüne sarıldı sıkıca.

"Özür dilerim"

Diye fısıldadı küçüğünün boynuna. Daehwi'nin kalp hızı artarken kafasını büyüğünün göğsüne yasladı. Vardı. Vardı ama olmasının nedeni ise şuan ağlıyor olmasıydı. Bu yüzden hızlı atıyordu.. En azından kendisi öyle düşünüyordu..

"S-sorun değil"

Dedi Daehwi. Artık konuyu dağıtmak istiyordu. Jinyoung son bir kez Daehwi'nin saçını okşadı ve ayrıldılar. Daehwi arkasını dönüp gözlerini sildikten sonra etrafına bakmaya başladı.

"Dondurma alalım mı?"

Dedi karşıdaki bakkala bakarken.

"Ama mevsim geçişlerindeyiz ve dondurma zamanı tam gelmedi"

"Olsun,"

Dediğinde Jinyoung gülümseyip yürümeye başladı. Daehwi de peşinden geldi. Bakkala geldiklerinde paketli dondurmalardan sevdikleri dondurmayı seçtiler ve aldılar. İkisi de kendi dondurmasını kendi parasıyla almıştı çünkü ikisi de birbirinin ödemesini istemiyordu. (Beyni yananlar?).

Bakkaldan çıkıp yürümeye devam ettiler. Dondurmalar bitinceyse herkes kendi evine gitti ve ortalıktaki duygusal hava yok oldu.. En azından şimdilik.. 

~~~~~~

Veee yb attım sonundaaa

Dicek bişe bulamadım oswndhhf

Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum canlarım~~

Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin