19

175 30 59
                                    

Jinyoung'ın telefonu
↪I Love You arıyor..

Jinyoung telefonuna gelen aramayla tedirgin olmuştu. Onu sevdiğini öğrenmesini istemiyordu. Öksürüp telefonu açtı.

"Jinyoung?"

"Efendim?"

"Açıklama bekliyorum"

Nefesini tuttu Jinyoung. Bir bahane bulması lazımdı..

"Arkadaşım biraz kıskançtır, seni de 'en yakınım' diye kaydettiğimi görünce sinirlenmiş"

Yalanının saçmalığından dolayı sessizce eliyle alnına vurdu Jinyoung.

"Emin misin?"

"Evet,"

"Tamam o zaman,"

Jinyoung derin bir nefes aldı. Karşısındakinin ona inandığını pek düşünmüyordu aslında. Ama yine de kısa bir süre için kurtulmuştu..

"Hyung!"

Karşıdan yabancı bir ses gelince gözlerini kıstı Jinyoung. O sesi duymuş olamazdı, değil mi?

"Ah, Jinyoung. Kapatmam lazım. Görüşürüz"

"G-görüşürüz"

Telefon kapandığında telefonh sertçe sıraya koydu. O kimdi şimdi? Karşıdakinin sesi de garipleşmişti o kişi 'hyung' dediğinde. 'Ah, kıskanıyor olamam değil mi?' diye düşünüp yatağına yattı.

'Sonuçta o sanaldan biri, onu nasıl sevdim bilmiyorum, onu sevmem ayrı bir saçmayken bir de gelmiş kıskanıyorum. AHH!'  diye düşünüp birkaç kez kafasını yastığa vurdu.

'Ya o kişi sevgilisiyse? Birini sevdiğini söylemişti, değil mi?' diye düşünüp telefonunu eline aldı ve mesajlara baktı. Evet, öyleydi. 'Tabikide hiç şansım yok! Başka şehirlerdeyiz!' deyip telefonu bıraktı ve kafasını yastığa gömdü.

~~~~~

Daehwi: Pişt,
Guanlin!
Canım sıkıldı
Napıyosun?

Guanlin: Jihoon hyung'u bekliyorum
Tuvalete gitti de
Kkk

Daehwi: Hmm
Ben de boş boş oturuyorum işte

Guanlin: Sana iyi eğlenceler ksjfhd

Daehwi: Püff
Neyse ben bari test çöziyim de hayırlı bir evlat oliyim

Guanlin: Hayırlı evlat ne alaka dmhfnsjf

Daehwi: Bana göre çok alaka
Neyse sen Jihoon Hyung'unu bekle
Görüşürüzz

Guanlin: Görüşürüzz

~~~~~

Jihoon'un tuvaletten çıktığını gören Guanlin telefonunun kilidini kapattı.

Derin bir nefes aldı Guanlin. Hyungunun ona kıyasla çok daha tatlı olduğunu düşünüyordu ve zaman zaman birbirlerini yakıştıramıyor, Jihoon'un çok tatlı ve iyi olduğunu ve kendisinin o kadar da iyi olmadığını düşünüyordu.

Jihoon yanına gelip birkaç eşyasını Guanlin'den alırken göz göze geldiler. O sırada Guanlin'in gözü Jihoon'un telefonuna kaydı. Işık yanıp sönüyordu..

~~~~~~
"Bu ne biçim hikaye be yazar?"  dediğinizi duyar gibiyim.
Saçmaladığımı düşünüyorum bazen
Ama yine de yorumlarınız ve oylarınız beni mutlu ediyorr
Jinhwi ile kalın değerli okuyucularım~~



Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin