31

154 26 137
                                    


Şaşkına sevgilisine bakıyordu Guanlin. Sevgilisinin söylediği şeyler ona bile ağırlık gelmişti. 

"H-hyung naptın sen?"

Gözlerini yerden çekip telaşlı küçüğüne baktı. Onun bu hali tabiki de ona tatlı geliyorsun ama şu an ciddi bir konu konuşmaları gerekiyordu.

"Guanlin.."

Kısa çaplı bir sessizlik oluştu.

"Ben bir şey fark ettim.."

"Jinyoung.. O.. Ne diyebilirim ki. Her şey ortadayken o saf saf geziniyor. Daehwi'ye bakınca hiç mi bir şey görmüyor? O küçük sevimli şey acı çekerken hiç mi fark etmiyor? Sadece ben miyim onun konusu? Ben mi? Bilmiyor mu sevgilim olduğunu? Sevgilimi çok sevdiğimi? Onunla olmayacağını. Ne bileyim Guanlin.. Bunlar bana garip ve saçma geliyor. Sanki bir konu uzatılıyormuş gibi. Bunların hepsini bitirebileceğimi düşünüyorum. Yani.. Jinyoung ile konuşabilirim-"

"Jihoon"

Guanlin'in onu çağırmasıyla tekrar yere dikmiş olan bakışlarını ona çıkardı. Küçüğü kaşlarını çatmıştı. Elini küçüğünün yanağına koydu.

"Sorun yok sevgilim, onunla konuşacağım sadece. Bazı gerçekleri anlaması lazım. Yoksa herkes acı çeker.. Merak etme"

İçtenlikle gülümseyip küçüğüne yaklaştı. Dudağına minik bir öpücük kondurduğunda ikisi de az çok rahatlamıştı.

"Öğleden sonra buluşalım olur mu? Hem.. Nerede kalıcağız biz?"

"Daehwi bizde kalın diye ısrar ediyor. Ben onunla konuşurum"

Gülümsedi. Büyüğünün gülümsemesiyle o da gülümsedi.

"Tamam, ben şimdi gidiyorum"

"Görüşürüz Jihoon,"

"Görüşürüz"

~~~

Jinyoung: Jihoon,

Konuşabilir miyiz?

Jihoon: Ne konuşacağız?

Jinyoung: Mesajla değil, yüz yüze konuşmamız gereken bir konu

Jihoon: Ben de zaten seninle konuşmak istiyordum

Jinyoung: Öyle mi?

Peki ne zaman buluşacağız?

Jihoon: Şimdi

Ve.. Sahilde buluşalım, senin için uyar mı?

Jinyoung: Evet uyar

Jihoon: Tamam, görüşürüz

Jinyoung: Görüşürüz

~~~

"Ee? Ne konuşacaksın benimle?"

Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin