"Her şey senin yüzünden!"
Diye bağırdı Jinyoung, kolları arasındaki Seongwoo'yu korkutmak istercesine.
"Ben bir şey yapmadım. O zaman teklifimi kabul etmeseydin"
"Senin amacın Daniel'ı Daehwi'den uzaklaştırman ve bana fırsat vermedi. Sen ne yaptın?! Bunu kendi çıkarın olarak kullandın! Nesiniz siz şimdi? Sevgili falan mı?!"
Seongwoo kaşlarını çatıp Jinyoung'ı omuzlarından tutmuş ve yerlerini değiştirmişti. Gözlerindeki sinirle Jinyoung'ın gözlerine kilitlendiğinde gözlerinin alev almasını ister gibiydi.
"Kendi çıkarıma kullanmadım! Asla! Her şey aniden gelişti tamam mı?! Ben yine Daniel'ı Daehwi'den uzaklaştırdım ama ne ben ne de o böyle bir şeyin farkındaydık artık. Birden onu sevdiğimi fark ettim.."
Dedi sesi sona doğru kısılırken. Jinyoung ne yapacağını şaşırmıştı. İstemeden birilerini birleştirmiş, ama istediğine kavuşamamış mıydı yani?
"Eğer bir suçlu varsa o da sensin! Ben senin istediğini yaptığım halde bir şey becerememişsen bu senin hatan olur. Yeterince etkileyici değilsindir belki."
"Hayır!"
Dedi Jinyoung ve yere çevirdi bakışlarını. Gözleri dolmuştu. Olan her şey tekrar gözlerinin önünden geçerken cevap bekleyen Seongwoo'yu daha fazla bekletmedi.
"Önceki şeyler.. Önceden onu çok kırdım ve o şimdi bunları yediremiyor.. Ben.. Ben artık ne yapacağımı bilmiyorum. Aptalın tekiyim!"
Dedi ve kendine zarar vermeye kalkacakken Seongwoo iki kolundan da tuttu onu. Jinyoung sakinleşene kadar beklemişti. Sonunda biraz daha sakin olduğunda kollarını bırakmadan Jinyoung'ın Gözlerinin içine baktı.
"Çıkışta onunla adam akıllı konuş. İçindeki her duyguyu dökmezsen bu iş olmaz, anlıyor musun beni?"
Jinyoung hafifçe başını salladığında Seongwoo ellerini çekti ve doğruldu. Jinyoung'a bakıp eliyle buyur eder gibi kapıyı gösterdiğinde Jinyoung başını eğdi ve kapıdan çıktı. Ardından da Seongwoo çıktı.
~~~~~~~
Bu geçiş bölümü gibi bir şeydi
Ama yine de gerçekleri öğrenmiş oldunuz. Eğer hala anlamadıysanız (sizi kesinlikle bir şey yerine koymuyorum), o gün Jinyoung'ı tuvalete çeken kişi Seongwoo'ydu ve onunla anlaşma yapmışlardı. Zaten bu bölümde de söylüyor. (37.bölüm)
Neyse boş yapmadan kaçayım
Final yakın değerli okuyucularım
Hepinizi seviyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...