"Her satırda toplam 11 heves olması lazım"
Dedi Daniel kağıdı göstererek. Öğretmenleri şiir ödevi vermişti ve neler yapmaları gerektiğini söylemişti. Aslında basitti. Alt tarafı 11 kıtadan oluşan, her kıtanın 4 satır ve 11 heceden oluşmasında gerekiyordu ama Daehwi anlamamıştı. (La hani Daehwi=Ben'di?)
"Neden bu kadar uzun bir şiir yazıyoruz ki?"
Diye mızmızlandı Daehwi. Daniel derin bir nefes alınca onu bıktırdığını düşünüp dikleşti.
"Peki konusu ne olucak?"
Dedi Daniel'a bakarak. Daniel hocanın söylediklerini hatırlamaya çalışır gibi etrafa bakınca Daehwi de öyle yaptı. Kapının orada duran bir adet Seongwoo görünce göz devirdi. Daniel hemen cevap vermeliydi yoksa cevabını alamayacaktı.
"Sanırım konu serbest-"
"Birini seversen ama o seni sevmezse sen ne olursun?"
Soru çok basitti. Seongwoo'dan böyle kolay bie soru beklenemezdi ama sınıftan biri 'platonik' diye cevap verince Seongwoo cıkladı.
"Birini sevdiğin, ama onun seni sevmediği biri olursun"
Daehwi söylediği şeye ilk göz devirmiş, ardından içine gelen bir sızı yüzünden gözleri dolmuştu.
Gözlerinin bir çift elle kapatılmasıyla şaşkın bir şekilde donakalırken gözlerindeki eller titremişti. Kulağına gelen nefeslerle her ne kadar dönmek istese de dönmemişti.
"Neden gözlerin şiş ve ıslak?"
Bu.. Bu sesi duyunca Daehwi hızlıca arkasına döndü ve gördüğü kişiye sarılıp ağlamaya başladı. Başını göğsüne yaslayıp kokusunu içine çekti. İlk defa.. İlk defa sarılıyorlardı. Sarıldığı bedenin kemikli ellerini saçlarında hissettiğinde gülümsedi.
"Şşş geçti"
Onun rahatlatıcı sesiyle daha çok ağlamaya başlamıştı. Cidden hiç görüşmeyeceğimi düşündüğüm arkadaşına sarılıyordu.
Ayrıldıklarında kızarmış gözleriyle Guanlin'e baktı. Güldü. Yakından daha güzeldi arkadaşı. Ardından arkada duran Jihoon'a baktı. Jihoon ona sıcak bir gülümseme sunmuş, ardındwn sınıfı izlemeye başlamıştı. Tekrar Guanlin'e döndü. Yememişti. Tekrar sarıldı. Sıkı sıkı sarıldı. Çok seviyordu arkadaşını.
"Kıskanıyorum amaa"
Diye söylenen Jihoon'un sesiyle ayrıldılar. Son kez birbirlerine bakıp gülüşlerdi. Etrafına bakındı Daehwi. Daniel ve Seongwoo tartışıyorlardı.
"Bak düzgün konuş benimle!"
"Nedenmiş? Psikopat gibi her gün gelip espri yapıp komik olduğunu sanma o zaman!"
Ciddi ciddi üç haftadır Seongwoo sınıfa gelip espri yapıyordu.
"Bak-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...