I Love You: Jinyoung?
Jinyoung: Efendim?
I Love You: Nasılsın?
Umarım iyisindirJinyoung: Kafam karışık
Hem de çok
Kalbimde hala bir ağrı varI Love You: Ah, seni aramamı ister misin?
Jinyoung: Başka bir zaman konuşuruz,
Derslerimi bitirmem lazım
Bitince sana mesaj atarım ben,I Love You: Hmm, tamam
Görüşürüz o zaman~Jinyoung: Görüşürüz
~~
Tam telefonunu kapıyordu ki mesaj geldi. Biraz isteksizce tekrar WhatsApp'a girdi. İsteksiz olmasının sebebi ise dersinin olmasıydı.WhatsApp'a girdiğinde Daehwi'nin ona mesaj atacağını hiç düşünmemişti. Bayağı bir zamandır ilk defa o mesaj atmıştı.
~~~~~
Daehwi: Hey, Jinyoung?
Jinyoung: Efendim?
Daehwi: Kimya ödevimde anlamadığım bir yer var, bana anlatır mısın?
Daha doğrusu, ben sana soruyu atiyim,
Sen de bana anlat işteJinyoung: Arasam daha mantıklı olmaz mıydı sence?
Daehwi: Ah, doğru
Bekliyorum ben o zaman~~~~~
Derin bir nefes aldı Daehwi. Hala kalbinde bir burukluk vardı. Her ne kadar unutmak istesede olmuyordu, bunun olmayacağını kendisi de biliyordu ama Jinyoung'ın mutlu olmasını istiyordu.
Telefonu titremeye başladığında son kez öksürdü. Heyecanlıydı. Her ne kadar biraz kırgın olsa da heyecanlılık daha ağır basıyordu ki, bu şuan onun için daha iyiydi.
Aramayı kabul edip telefonu masasına bıraktı. Kulağında kulaklık, önünde ödevi vardı.
"Alo?"
Jinyoung'ın sesi ile gözlerini sıkıca kapattı. Nefesini ve sesini düzenlemeye çalıştı.
"Burdayım hyung"
Karşı taraftan hafif bir gülme sesi geldi. Daehwi'nin sesi Jinyoung'a iyi gelmişti.
"Soruyu okuyorum, sen de iyi dinle, tamam mı?"
"Tamam, bekliyorum"
~~~~~~~
"Ah, hyung. Teşekkür ederim"
Daehwi ödevini anlamış ve tamamlamış, Jinyoung ise Daehwi'nin iyi olmasıyla birlikte rahatlamıştı.
"Herşeyi anladın, değil mi?"
Artık kendi dersleri için endişelenmeye başlamıştı Jinyoung. Daehwi ise biraz olsun rahatlayabilmek için Guanlin ile konuşmak istiyordu.
"Evet, anladım. Çok teşekkür ederim"
"Ne demek, her zaman. Ama şuan kapatsam iyi olur, benim de derslerim var. Görüşürüz Daehwi~sshi"
"Görüşürüz hyung~"
Daehwi telefon kapandığında kulaklıkları kulağından hızlıca çekti ve yatağına zıpladı.
İçindeki duygular aklını ve kalbini sömürse de umursamamaya çalışıyordu. Ama olmuyordu da. Yastığını iyice yüzüne bastırdı ve kısık sesle çığlık attı. Sonuçta annesi evdeydi.
Artık Guanlin ile konuşma isteği biraz geçmişti. Uyusa onun için çok daha iyi olucaktı. Saat de tam yeriydi.
Daehwi kalkıp eşyalarını topladı. Çantasını da hazırladıktan sonra annesine uyuyacağını haber vererek yorganını üzerine çekti.
Uyumaya çalışıcaktı. Her ne kadar zor olsa da deneyecekti.. Sanki bu gece onun için uzun olucaktı?.. Göz yaşları ve üzüntü?..
~~~~~~~~
Medya ehehehheeBir günde iki yb? Hmm?
Siz mutlu olun yeter
Ve Jinyoung'a herkes kızgın değil mi?
Sakin olalım ehehehhe
Buraya night_lunahope bırakıyorum. Jinhwi kitabını okumayan okumalı kk ^-^
Oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım~
Hep mutlu olun~
Sizleri seviyorum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...