8

186 37 93
                                    

Jinyoung: Daehwi, uhh?
Benim çıkmamın bir nedeni vardı ama
Bilip bilmeden yargılamamalısın.
(çift tik)
Daehwi bakıcak mısın!

Daehwi: Ne!
Ne istiyorsun!?

Jinyoung: Şuan normal bir zamanda olsaydı bu tavrı asla kabul etmezdim
Ama bir yanlış anlaşılma var.

Daehwi: Nokta koyup ciddi olmaya çalışma

Jinyoung: Daehwi, bi sakin olur musun??

Daehwi: Olamam!
Seninle konuştuğum sürece olamam tamam mı?
Ah arkadaşın nerde?
Bence barışmışsınızdır!
Ben önemli biri değilim tamam mı?!
Beni boşversene sen!

Jinyoung: Seni boşveremeyeceğimi biliyorsun.

Daehwi: Yoo, çok kolay bir şekilde boşverirsin
Ne de olsa yapmışlığın var!
(Daehwi çevrimdışı)

Telefonu sertçe yatağın üstüne koydu Daehwi. Bu hep böyle mi devam edicekti? Sırf sevdiği çocuk diye birçok tolerans sağlamıştı sanki ona. Aslında kendisi hiç böyle değildi. Eğer biri onu kızdırırsa veya kırarsa bir-iki gün sakinleşmesi, unutması gerekirdi.

'Acaba yine mi saçmalıyorum? Yine mi saçma bir duygusallığa bağladım?' Diye düşündü Daehwi. Hep kendi düşüncelerini saçma bulurdu. Kendisinin duygusal olduğunu bildiği için olurdu bu.

Telefonunu eline aldı. Saçmaladığını düşünüyordu çünkü. Telefonunu açtı ve WhatsApp' a girdi. 'Ah, hyung? Özür dilerim. Yine saçmalıyorum!' yazdı.

Durdu. Atmak ile atmamak arasında kararsız kaldı. Kafasını iki yana salladı ve mesajları silip telefonunu kapattı.

Sonra tekrar açtı. Mesajlara girip en baştan okumaya başladı. Bir kez daha gözden geçirince saçma olmadığını anladı. Saçma düşünmüyordu. Bu sefer, saçma düşünmüyordu. Kendinden emindi.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Oylarınız ve yorumlarınız benim için çok önemli.
Sizden bol bol oy ve yorum bekliyorum.
Jinhwi ile kalınn

Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin