"Oğlum hadi kalk artık geç kalıcaksın! Bir haftada hemen gevşemişsin bakıyorum da!"
Daehwi dün saat 6'da evde olmuş ve direk uyumuş, sabah saat 8'e kadar da kalkmamıştı. Ve hala uykusunun olduğunu hissediyordu.
"Bak elimde bardakla geliyorum ama!"
Daehwi annesinin kızdırdığını anlayınca, vücudunun ona ettiği küfürleri yok sayarak yataktan kalktı. Bugün neşeli olması lazımdı. Şu ayılma faslından sonra zaten neşesi yerine gelecekti.
Güzelce hazırlandığında saat 8 buçuktu. Annesinin ona yaptığı peynir emkeği alıp evden çıktı. Sabah kalkmamanın cezası da kahvaltısız sadece peynir ekmek yemek oluyordu.
Yolda ekmeğini bitirmiş, üstüne bakkaldan soğuk bir içecek almış ve onu yudumlayarak ilerliyordu. Okula vardığında neşeyle güldü ve içeri girdi. Bu ortamı özlemişti. Herkes gibi Guanlin'in okulunda yabancılık çekmişti. Orası da güzeldi ama kendi okulu bir başkaydı tabii.
Sınıfında girdiğinde onu gören Daniel hemen yanına gelmişti.
"Nerelerdeydin bakalım?"
"Hocalar söylemedi mi gittiğimi?"
"Söyledi de ben yine de sorayım dedim. Naptın eğlendim mi bari?"
"Çookk"
Diyerek ellerini açtı ve güldü. Daniel da onun bu haline şaşırsa da belli etmiyor ve ayak uydurmaya çalışıyordu.
"Notları veriyim ben bekle"
Arkasını döndüğünde Daehwi onu durdurdu.
"Bende var"
"Hee doğru. Tamam tamam sorun yok"
Bu neşeli konuşmalarını ders zili bölmüştü. İkisi de kendi sıralarına oturmuş ve hocayı beklemişlerdi.
O sırada Jinyoung ne yapmıştı? Bahçedeki bir bankta otururken Daehwi'yi görünce peşine takılmış ve onu izlemişti. Ve gözlerine inanamıyordu. Daehwi.. Sanki biraz daha değişmişti?
Koridorda uzaktan, sınıf kapısından gözüken Daehwi'yi izliyordu ama Daehwi onu görmemişti bile. En sonunda nöbetçi hocanın söylemlerine kulak vermiş ve sınıfına dönmüştü.
~~~~~~~
Dün gece üç bölümü de peşin atıcaktım ama uyuyakalmılım bu yüzden ikisini sabah attım.
Umarım batırmıyorumdur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...