24

165 20 87
                                    

Canı sıkılmıştı Daehwi'nin. Hem tahtaya bir şeyler karalıyordu hem de olanları düşünüyordu. Düşündükçe kalbi hızlanıyordu küçüğün..

Aklına sarıldıkları an geldiğinde duraksadı. "Özür dilerim.." etrafına bakındı. Sanki yanında Jinyoung varmış gibi hissetmişti..

Teneffüsteydiler ve normalde tırsmazdı ama kapının hızlıca açılmasıyla yerinde zıplar gibi oldu. Arkadan bir iki kişinin gülme sesi gelirken onları takmayarak kapıya baktı. Uzun boylu bir çocuk sınıfı süzüyordu.

"Gençler! Akıl hastanesindeki kediye ne denir?" (Ehehehe) 

Biraz sesli bir şekilde söylemişti. Surdu ve düşündü Daehwi. Aklına bir şey gelmiyordu. Sınıftan da ses çıkmıyordu. Çocuk güldü ve en son konuşmaya başladı.

"Psikopat!"

Dediğinde tüm sınıf biraz durmuş, sonra anlayınca tiksinerek 'öğk' demeye başlamışlardı. Daehwi de yüzünü buruşturmuştu. Sınıftan kopuk olan gruptan biri ifadesiz bir şekilde çocuğun yanına gitti.

"Amacın neydi şimdi?"

Dedi tiksinerek. Daehwi'nin sınıfı kesinlikle espriye alışık değildi.

"Sence? Espri yaptığımın farkında değil misin?"

"Woah inanılmaz. Hiçbirimiz anlamamıştık zaten. Git kendi sınıfına orada yap esprini"

Daehwi etkilenmişti bu hareketten. Kendisi asla yapamazdı ama. Cesur değildi hiç..

"Senden büyük olduğumu anlamadın heralde velet! Artistlik taslama bana"

"Adım, adım Daniel seni aptal! Bana bir daha asla böyle seslenme!"

"Aww sinirlendi. Tamam tamam kızma api"

Dedi ve etrafa baktı çocuk. Daehwi'yi görünce güldü.

"Şşt çocuk!"

Daehwi ona seslendiği anlayınca çocuğa baktı. Çocuk eliyle ilk Daehwi'yi, sonra yeri gösterdi.

"Yere basıyorsun"

Ve Daehwi refleks olarak başını eğdi ve anlayınca kaşlarını çatarak başını kaldırdı. Çocuğa kızgın bir şekilde bakarken çocuk güldü.

"Buralara Ong Seongwoo geldi! Alışın veletler!"

Dedi ve sınıftan ayrıldı. Daniel sabır dileyerek arkadaşlarının yanına döndü. Daehwi ise hala kızgınken birkaç kişi arkadan ona gülüyorsu ve bu daha da sinir bozucuydu.

Koridora çıkıp o çocuğa baktı ama görmedi. Gittiği için sevinmişti çünkü sınıfa gelir gelmez kendisini tiksindirmeyi başarmıştı.

Etrafa bakmaya devam ederken Jinyoung'ı arkadaşıyla konuşurken gördü. Jinyoung arkadaşının söylediği bir şeye kahkaha atıp arkadaşına vurmaya başlamıştı. (Herkes yapıyordur şimdi bunu kimse inkar etmesin)

Daehwi de gülümsemişti. Jinyoung çok tatlı gülüyordu çünkü. Kalp atış hızının artmaya başladığını fark edince sınıfa gitme kararı aldı Daehwi. İstemiyordu, artık kalbi hızlı atsın istemiyordu..

Ama malesef ki o daha sınıfa girmeden Jinyoung onu görmüştü. Daehwi yine de hızlıca sınıfına girmiş ve sırasına oturmuştu. Jinyoung'ın gelmemesi için dua ediyordu.

Bir süre sonra Jinyoung hala gelmemiş ve zil çalmıştı. Ve Daehwi'nin duası kabul olmuştu.. 

~~~~~~~

Selaaammmm

Seongwoo başka türlü comeback yapamazdı bence ehehehe

wannaonewinkii ~~

Offended-JinhwiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin