Lise bitmiş, ikisi de kendi bölümünde bir üniversitede okumaya başlamışlardı. İkisi de aynı şehri tutturabilmişlerdi ve bu onlar için çok güzel bir lütuftu. Aynı evde, hem kendileri çalışarak, hem de ailelerinin gönderdikleri paralar ile geçimlerini sağlıyorlardı. Kısacası hayat onlara güzeldi..
Jinyoung bir restoranda garsonluk, Daehwi İSe küçük bir cafede kasiyerlik yapıyordu. Ve şimdi de iş saati bitmiş, birlikte buluşup küçük dairelerine yok tutmuşlardı. Daehwi Jinyoung'a bugün gelen tatlış bir çocuğu anlatıp, hayallerindeki gibi olduğundan bahsediyordu. Aynı zamanda o çocuğu taklit etmesi İSe Jinyoung'ı çıldırtıyordu.
Sonunda Jinyoung ona bakmayı kesmiş, etrafa yanağında bir tebessüm ile bakıyordu. Bir şeyi kolluyor gibiydi ama amacını kim bilir?
Sonunda istediği şeyi görmüş gibi sırıtmaya başlayıp hala bir şeyler anlatmakta olan Daehwi'nin kolundan tutup onu tenha sokağa sürükledi. Bu arada kimsenin olmadığını bildiğinden sürüklemişti onu. Daehwi şaşkınlıkla susmuşken Jinyoung onun bu haline daha çok sırıtıp belinden tuttu ve kendini yumuşak dudaklara hapsetti. Deminden beri bunu istiyordu çünkü sevdiceğini gün içerisinde çok özlemişti. Daehwi de ayak uydurup dudaklarını hareket ettirdiğinde Jinyoung ölmek üzere hissediyordu kendini. Duvara sıkıştırdığı çocuk kesinlikle onu delirtiyordu.
Uzun öpüşmeleri son bulduğunda nefes nefese kalan ikilide sessizliği bozan Jinyoung olmuştu.
"Bize gel,"
(Tayfun Yılmaz repliği çık aklımdağğnn)
Daehwi kıkırdayıp onu hafifçe ittirdi.
"Evet, 'bizim' eve gidebiliriz"
Jinyoung gülümseyip son bir öpücük kondurduktan sonra ellerini kenetleyip onu sokaktan çıkardı. Dayanamazdı, yapmasaydı eve gelince Daehwi'yi yerdi yoksa.
---
Eve geldiklerinde üzerlerini değiştirip ellerini yüzlerini yıkadıktan sonra Daehwi mutfağa, Jinyoung İSe salona gitmişti. Yemek hazırlama konusunda Daehwi kesinlikle Jinyoung'tan daha iyiydi.
"Beyefendi otursun hizmetçi yemek hazırlasın!"
Diye bağırdı soğanı keserken Daehwi. Jinyoung bunun üzerine kahkaha atıp yanına gelmişti sevdiğinin. Ona arkadan sarılıp burnunu boynuna gömdüğünde Daehwi huylanmış ve titremişti. Hayır! Şu an yemek yapmaları gerekiyordu ve Jinyoung kaşınıyordu!
"Tencereyi çıkarır mısın hayatım?"
Daehwi kendini zorlayıp konuştuğunda Jinyoung somurtup ayrıldı Daehwi'den. Eğilip dolaptan tencereyi çıkarttıktan sonra Daehwi söylemeden içine yağ döküp altını açmıştı.
"Teşekkür ederim"
Deyip güldüğünde Jinyoung ona somurtarak baktı.
"Ödül öpücüğü"
Dedi hala bebek gibi davranırken. Daehwi önüne dönüp kafasını iki yana salayarak güldü. Saçları gözüne geliyordu. Ve Jinyoung'a istediğini vermeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Offended-Jinhwi
Fanfictionİkisi de birbirine baktı bir süre. Hatta zil çalana kadar öyle kaldılar. Yaklaşık 4,5 dakika. Onlar için öyle miydi peki bu 4,5 dakika? Onlar için zaman durmuştu. İkisi de o 4,5 dakikada yüzlerindeki her bir dokuyu ezberleyecek kadar derin ve fazla...