Annem beni sofraya çağırmaya gelmişti. Yemekte annemle pek konuşmadım her zamanki gibi. Odama geçtim tam gitarımı elime aldım ki aklıma psikopat geldi. Neden bilmem ancak bir de ilham geldi. Şarkı yazmayı severim neyse devam edeyim daha önce bu kadar güzel bir ilham gelmemişti. Aklımdaki şarkı sözlerini birer birer kağıda not aldım.
Sakın psikopat yüzündendir bu ilham diye düşünmeyin, sakın.
Yorulduğumu hissettim ne de olsa uzun süre dışarıda kaldım.Yatmaya hazırlandım tam yatacak iken odaya annem girdi.
''Yarın misafirlerimiz gelecek benim arkadaşlarım. Yemekte söylemeyi unutmuşum.''
''Yani, evet anne?''
''Yanisi haberin olsun diye dedim.''
''Tamam anne. Benim için bir şey fark etmiyor çünkü ben yine odamda olacağım.''
''İyi geceler o zaman oğlum.''
''İyi geceler.''
...
Okula gitmek için daha zamanım vardı ben de salona geçip televizyon izlemeye başladım. Annem süpürgeyi çalıştırmış temizlik yapıyordu. Annemin telefonu çaldı. Arayan babamdı.
''Alo.''
''Alo oğlum ben vardığımı söylemek için aradım annene söylersin.''
''Tamam baba.''
Sessizlik.
''O zaman sonra görüşürüz oğlum.''
''Tamam baba.''
Telefon kapanır.
Süpürgeyi kapatmış bana kimin aradığını sormuştu annem.
Babamın varmış olduğunu söyledim. Saate baktım ve evden çıktım. Okulun kapısına vardığımda her şey normaldi, kimse beni takmıyor ve tanımıyordu. Güzel. Direkt sınıfıma çıktım. İlk ders tarihti ve bir tek ben severdim bu dersi sanırım. Diğerleri ya uyur ya başka şeylerle ilgilenirdi. Tarihe ayrı bir ilgim vardı. Ders zili çaldığında içeri psikopat girdi. Onun sınıfı burası değildi ve sanırım o da bunu biliyordu. Sınıfa beni takip ettiği için değil arkadaşından defter almak için girdiğini hocaya belirtti ve kapıdan çıkarken benimle göz göze geldi. Neden ona baktığımı bilmiyorum. Gözlerinin ela olduğunu gördüm ilk defa kısa da olsa onun suratına gözlerine bakmıştım. Ne oluyor bana ya. Boşver deyip derse konsantre olmaya çalıştım fakat olamıyordum yeşil gözleri aklıma geliyordu.
Sanırım hoca derse odaklanamadığımı anladı ki
''Hakan sen derslerime ilgiliydin bugün seni durgun gördüm.'' dedi.Sınıftakiler sanki beni yeni tanıyorlarmış gibi bana bakıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZ
Teen FictionAnnesi demeden sokağa çıkmayan, sokakta taşları tekmeleyen, asosyal bir genç. Evet o benim. Ben Hakan... - 18 Haziran 2019 - 18 Haziran 2020