Özel Bölüm -2-

42 4 14
                                    

EZGİ

Beni nasıl bulduğunu bilmediğim Oğuz karşımda durmuş bir yere gitmeme izin vermiyordu.

"Hadi ama yaptıklarından sonra konuşmamız gerekiyor."

"Bende unutkanlık başladı bilir misin? Ne yapmışım ki? Bak hiç hatırlamıyorum."

"Kızın başına tatlı sürmüştün hani. Hatırlamana yardımcı oldu mu?"

"Hayır. Hem sen nasıl buldun beni? Beni mi takip ediyorsun?"

Benim markete giderken geçiyor olduğum sokakta karşıma çıkmıştı.

"İlk önce ben cevaplayayım soruları bari. Seni takip etmiyorum. Konuşmak istedim ve yerini Sezen teyzeden öğrendim. Şimdi sen cevap ver. Neden kızın başına tatlıları sürdün?"

"Hangi kızın?"

"Adını hatırlamıyorum. İstifa ettiğin restorandaki kız."

"Sevgilinin adını nasıl bilmezsin?"

"Sevgilim olmadığı için..."

"Dur o senin sevgilin değil mi?"

"Hayır. Benim bir yemeğe... Dur bakayım. Sen kızı benim sevgilim sandığın için mi..."

"Tatlılaşsın istemiştim sadece."

"Hakan söylediğinde haklıymış."

"Ne dedi sana? Ne konuştunuz?"

"Niye anlatayım ki? Hem senin bana borcun var."

"Ne borcu?"

"Benimle yemeğe çıkma borcu."

"Hayır. Benim sana böyle bir borcum yok."

"Nasıl yok? Yemeğe gideceğim kızı senin yüzünden kaçırdım. Benimle gelmen gerekiyor."

"Hakan gelsin seninle."

"Sezen teyze biliyor mu senin istifa ettiğini?"

Bir an boşluğuma geldi ve hayır dedim.

"Güzel o halde ben seni evinden alırım. Yarın akşam saat 19.00'da hazır ol. Sezen teyze senin istifa ettiğini duymasın diye benimle yemeğe gelmeyi kabul edeceğini biliyordum."

Arkasını dönmüş gidiyorken durdu. Bana doğru döndü.

"Yarın akşamı iple çekiyor olacağım."

Oğuz yanımdan ayrıldığında etrafımda kokusu kalmıştı. Biz ayrıldıktan sonra parfümünü değiştirmişti. Kokusundan bunu anlamıştım.

İple çekiyorum demişti ve o kızın sevgilisi olmadığını söylemişti. Beni hala seviyor muydu? Ben onu bırakmışken o beni bırakmamış mıydı?

...

"Anne ben bu akşam dışarda yemek yiyeceğim."

Hain planlar yapmıştım. Bir sürü yemek yiyecek ve hesabı Oğuzhan'a ödeticektim.

"Kiminle yiyeceksin yemeği?"

"Oğuz."

Annemin ağzı şaşkınlıkla açıldı.

"Ayrıldığın Oğuz mu? Tekrar mı sevgili oldunuz? Ne diye ayrılmıştın ki zaten çocuktan? Ben senin yerini telefonda söyledikten sonra neler oldu?"

UYUMSUZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin