Al nouălea

747 91 34
                                    

  
          Fumul ieșea alene din țigara lui aprinsă. Vântul bătea blând, iar cerul negru era acoperit de stelele pe care, atunci când era mic, Matty le considera doar puncte. Când a început să crească puțin, le vedea doar ca niște corpuri gazoase, puse deasupra lui la întâmplare. După, a afirmat că stelele reprezintă gândurile oamenilor care le privesc noaptea și de asta sunt atât de multe. Oamenii au o mulțime de gânduri. Și noaptea are o mulțime de stele.

            Lângă el, pe bancă, se așeză timid Carrie care își aprinse și ea o țigară. Nu spunea nimic; doar stătea acolo, uitându-se de asemenea, către cer. Matthew era deranjat de prezența ei bruscă, căci el ieșise afară ca să stea singur. Își mută privirea către ea și o analiză, gest la care fata răspunse cu vorbe:

        — Îmi pare rău că am fost așa o bătaie de cap la expoziție, Matty. Dar oricum, să știi că stai în cameră cu un mare bou.

         Blondul zâmbi amuzat. Încă își amintea de Carrie amețită, beată și cu vomă pe haine. Însă a doua ei afirmație îi acapară mai mult atenția: putea să deducă și singur că fata de lângă el aflase de "relația" dintre Noah și Naomi. Nu l-ar fi împărțit pe Noah cu nimeni. Carrie nu era așa.

         — E în regulă, o liniști el. La prima mea beție, eu am fost mult mai rău.

         Tânara râse amuzată, dar și curioasă. Îl îndemnă pe blond să îi povestească, iar acesta îi răspunde mai pe scurt:

         — S-a întâmplat în liceu. Eram la o petrecere la un prieten. Am vomitat în piscina lui...cu alți oameni în ea.

           Râsul colorat a lui Carrie răsună mult prea tare, așa că Matty îi acoperi gura cu palma sa, semn să tacă. Însă ea nici măcar nu se putea abține, râdea atât de tare, încât la un moment dat, își scăpa pe jos până și țigara.

         — Of, căcat! exclamă ea supărată, răpind un alt zâmbet de la blond.

          Matty îi ridică bărbia cu degetele şi așeză țigara lui între buzele pline ale fetei. Aceasta îl privi surprinsă, însă Matthew doar îi făcu cu ochiul și intra în cămin.

       

Cât am iubit Soarele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum