Al douăzeci și unulea

573 78 21
                                    


           J.P. îşi bea liniștită ceaiul, în timp ce răspundea la întrebările lui Matt. Acesta își ridica uneori ochii din foaie pentru a-i privi fața angelică, și îi asemăna adesea pistruii cu stelele. Blondul o considera pe Jessica atât de frumoasă, chiar dacă nu obișnuia să se simtă atras de fete naive de liceu.

          Telefonul lui scoase un bipăit și Matthew accesă repede căsuța cu mesaje. Lucy și Hether refuzară invitația la întâlnirea dublă, iar acum, singura lui opțiune rămăsese Karina White. Care...tocmai spusese "nu". Oftă zgomotos.

          — Ce e? îl întrebă J.P. amuzată când observă reacția lui.

         — Nimic important, zise el. Doar am fost refuzat de trei fete în aceeași zi.

         Jessica începu să râdă.

        — Păi dacă ești fustangiu...

        Expresia blondului se schimbă imediat.

        — Nu sunt fustangiu.

        — Dacă zici tu...

           Matthew râse. Încerca să pară nervos, dar nu îi prea ieșea. Se uită câteva momente la J.P., apoi izbucni instantaneu:

        — Vrei să vii tu la o întâlnire?

         Fata își încrucișă brațele.

        — Tocmai mi-ai demonstrat că sunt a patra ta opțiune.

            Băiatul oftă și începu să îi explice că, de fapt, întâlnirea era doar o scuză de a o proteja pe Carrie. Spera tare mult ca J.P. să accepte, fiindcă în ultima vreme petrecuseră ceva timp împreună și deveniseră prieteni. Și prietenii se ajută, nu?

          — Nu, răspunse Jessica. Nici nu îi cunosc pe Noah și Carrie.

         — Acum o să îi cunoști! Jess, te rog, dacă accepți, te las sa mă fotografiezi și nud!

            Obrajii fetei se îmbujorară, iar ea se umplu de jenă.

          — Termină cu tâmpeniile! zise ea aruncând cu primul lucru pe care îl găsi, un penar, în Matt. Și mai spui că nu ești fustangiu. Numai la prostii îți stă capul.

           Blondul începu să râdă atât de tare, încât o făcu până și pe Jessica să zâmbească.

          — Fie, Matthew. O să vin. Dacă în următoarele cinci zile o să vorbești fără nici o conotație sexuală.

         — Bine, oftă el.

            Cei doi își dădură mâna bărbătește, apoi începură să râdă din nou.
         

Cât am iubit Soarele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum