Al douăzeci și doilea

559 77 9
                                    


             J.P. se simțea ciudat mergând pe holurile căminului în care stătea Matty. Încerca de vreo cinci minute să îi găsească camera, dar coridoarele erau prea întortocheate. Era prima dată când călcase în acest loc, iar privirile băieților care se opreau uneori asupra ei o deranjau.

            Matthew o chemase la el ca să continue cu lucrarea sa, din cauză că acum câteva zile își luxase glezna și doctorul îl pusese să stea în repaos o scurtă perioadă de timp. Jessica nu era deloc încântată să vină aici, iar motivele erau evidente.

           Când în sfârșit găsi camera potrivită, dădu să bată, însă un tip cu un pierce în buză care trecea pe coridor, încetini ritmul în care mergea, ca peste două secunde palma lui să facă contact cu fundul îndesat în niște blugi ponosiți al Jessicăi. Roșcata se întoarse revoltată și rușinată spre el, însă vinovatul o luă la goană ca un laş. În acel moment, Matty îi deschise ușa lui J.P., sărind într-un picior.

       — Bună, îi zâmbi băiatul, însă obrajii roșii ai fetei nu erau de obicei prezenți pe chipul ei palid.

          Matt o întrebă:

       — Care-i faza?

           Jessica intră în cameră împreună cu blondul, apoi îi spuse jenată ce tocmai i se întâmplase. Auzind-o, maxilarul lui Matty se încleștă. 

         — Cum arăta? o întrebă băiatul cu o nervozitate în voce pe care nu și-o putea explica.

         — Era destul de înalt, brunet și avea un pierce în buză.

           Blondul analiză cu atenție caracterizarea pe care J.P. i-o făcuse vinovatului, apoi dădu afirmativ din cap și sări într-un picior până la ușă.

        — Unde te duci? îl întrebă J.P..

       — Să mai iau de el.

           Roșcata începu să râdă și îl trase ușor de mână înapoi:

         — Apreciez, dar ia-o mai ușor, viteazule.

            Mâinile lor împreunate îi dădu o senzație ciudată lui Matthew, ca niște furnicături. Jessica își retrase încet mâna și se așeză pe unul dintre paturile din cameră.

           — Sunt gata pentru întrebări, schimbă ea subiectul, zâmbind.

Cât am iubit Soarele Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum