"საღამოს"
კარლას პოვი:
სანი-კარლა,გაიღვიძე.
კარლა-რა ხდება?
სანი-იუნგის შენი ნახვა უნდა.სწრაფად წამოვდექი და ალეწილი სახით კართან მივედი.
კარლა-მომატყუე,ხო?
სანი-ნაწილობრივ,-სიცილი დაიწყო და თმა უფრო ამიწეწა,-მოემზადე, კინოში მივდივართ.ნია-კარგი.
ოც წუთში ყველა მისაღებში ვიყავით.მარი-სან,თქვენი მშობლები სად არიან?
სანი-ადრე მოუწიათ წასვლა.
ჯიმინი-ბიჭები მოვიდნენ.გარეთ გავედით და ისინი დავინახეთ,რომლებიც რაღაცაზე იცინოდნენ.
გუკი სანის ჩაეხუტა,შემდეგ ყველა მოგვესალმა.შუგა-ლამაზად გამოიყურებით.
მზერა ჩემზე შეაჩერა და ამათვალიერა.
სანი-მადლობა,თქვენც ასევე.
მანქანებში დავნაწილდით.
ოცდაათი წითის შემდეგ კინოთეატრის კართან ვიდექით და უკიდეგანო რიგს გავყურებდით.
ჯინის წყალობით,რომელმაც ბილეთები დილით შეუკვეთა
მალევე შიგნით შევედით,ფილმი სამ წუთში იწყებოდა, ამიტომ ჩვენი ადგილები დავიკავეთ.დრამა-რომანტიკის ჟანრი იყო, ამიტომ თავიდან არ მომწონდა,მაგრამ რამდენიმე წუთის შემდეგ ჩემი შეხედულებები შეიცვალა.
ჩემს გვერდით შუგა იჯდა,მეორე მხარეს კი სანი და გუკი.
დიდი დრო არ გასულა იუნგის ჩემს მხარზე ჩაეძინა,ძალიან საყვარელია.
ძალიან სევდიანი ფილმი აღმოჩნდა,მან სანიც კი აატირა,ცრემლებად იღვრებოდა,სიყვარულის მხრივ არასდროს ყოფილა სენტიმენტალურული და ვერც იმით დაიკვეხნის,რომ გრძნობების გამოხატვის ოსტატია,როგორც მე.
კარლა-სან,-შუგას ჩემს მხარზე ჩაეძინა.
სანი-ეძინოს,ძალიან საყვარელი წყვილი ხართ.