😮🤯❤

489 42 7
                                    

ვუ-ვიცოდი,რომ მამაჩემი ყველაფერზე წამსვლელი იყო, მაგრამ ამას აღარ ველოდი.

ჯიმინი-კარგი,დამშვიდდი, ყველაფერი კარგად იქნება.

იუნჯუნის პოვი:

მარკი-არა,ეს უკვე ზედმეტი იყო, იუნჯუნ.

ვიქტორი-შენ შვილზე მაინც არ იფიქრე?

იუნჯუნი-ახლა თქვენი ჩღუბიღა მაკლია,საფიქრალი ისედაც თავზე საყრელად მაქვს.

მარკი-ლის დაურეკეთ,მაინტერესებს რა ხდება იქ.

ნიკი ტელეფონს ჯიბიდან აცურებს და ნიმერს კრეფს,წამში დებს ტელეფონს მაგიდაზე და სპიკერზე რთავს..

ლი-გისმენ ნიკ.

ნიკი-ლი,გვაინტერესებს რა ხდება მანდ.უკვე იციან,რომ ეს ყველაფერი იუნჯუნის მოწყობილია?

ლი-დიახ,უკვე ყველაფერი ცნობილია,მაგრამ არ ვიცი რამდენად იცის ეს ფაქტი იუნჯუნის შვილებმა.ვფიქრობ, ჯიმინი მათ უმალავს ყველაფერს.

იუნჯუნი-ანუ ძალიანაც შარში არ ვარ,-ამოხვნეშა მან,-კარგი,მაშასადამე შენ უნდა გაარკვიო ყველაფერი რასაც აპირებს ჯიმინი და ყველანაირად შეუშალო ხელი მისი გეგმის განხორციელებაში.

ლი-კარგი,ყველანაირად ვეცდები,მომავალ შეხვედრამდე.

სანდრას პოვი:

ჯი ჰიონს ჯერ არ გამოწერენ,ამიტომ
საავადმყოფოში წასვლას ვაპირებ,მანამდე კი სააბაზანოში შევდივარ,შხაპის შემდეგ ოთახში ვბრუნდები და ვიცვამ.

სამზარეულოდან ყავა ამომაქვს,სავარძელში ვჯდები.

კარლა-სან,შეიძლება?

ოთახში იჭყიტება და გარემოს თვალს ავლებს,მას თან მარი მოსდევს.

მარი-ჰიონთან არ მივდივართ?

სანი-რა თქმა უნდა,მაგრამ ჯონგუკს ველოდები.

კარლა-კარგი,მაშინ ერთად წავიდეთ..

სანი-თქვენი აზრით რა მოხდა?

WONDER LOVE❤🤗Où les histoires vivent. Découvrez maintenant