ჯონგუკის პოვი:
გაღვიძებისთანავე წავიკითხე შეტყობინება,რომელიც ჯიმინს ეკუთვნოდა.ის მთხოვდა,რომ ორი საათისთვის მასთან მივსულიყავი კომპანიაში.არა ამარტო მე.
ამიტომ სწრაფად გადავწყვიტე ყველაფერი.სანდრა გავაფრთხოლი,რომ შეიძლებოდა სახლში დაგვიანებული მივსულიყავი და არ ენერვიულა ჩემზე.
როგორც კი სახლიდან გასვლის დრო მოვიდა უმალ დავძარი მანქანა და გაზს ფეხი დავადგი.
ვხვდებოდი საქმე რამდენად სერიოზულად იყო.ჯინი-რა ხდება,ასე უეცრად რატომ შეგვკრიბე?
შუგა-იმედია,ყველაფერი არ გამწვავებულა.
ჯიმინი-საქმე იმაშია,რომ იუნჯუნი ყველანაირად გვავიწროვებს. ყველაფერს აკეთებს იმისათვის,რომ მამაჩემის ბიზნესი ფეხქვეშ გათელოს.ამას კი არ დავუშვებ.
ჯუნი-ყველა შენს გვერდით ვართ ჯიმინ,უბრალოდ გვითხარი რა გავაკეთოთ.
ჩოს პოვი:
ასე გაგრძელება აღარ შემიძლია.ჩემი ორი უსაყვარლესი ადამიანი ერთმანეთს ემტერება და მე არაფრის გაკეთება არ შემიძლია.
დღეს მამაჩემთან უნდა მივსულიყავი,მაგრამ გამბედაობა არ მყოფნის,ამიტომ ვამჯობინე სახლში დაბრუნება და ჯიმინისთვის გემრიელი ვახშმის მომზადება.ჯიმინის პოვი:
ყველამ გამაცნო თავიანთი გეგმა,მაგრამ ამ ყველაფერს,რაღაც მაინც აკლდა და ეს სისასტიკე იყო.
მინდა ისე დაიტანჯოს იუნჯუნი,როგორც მე,როდესაც გავიგე,რომ მშობლების გარეშე დავრჩი.გუკი-ვფიქრობ,იუნგის იდეა გაამართლებს.ასე არაა ჯიმინ?
ჯიმინი-მაპატიეთ,ჩავფიქრდი.
შუგა-კარგი,მაშინ გაგვაცანი შენი გეგმა,რას ფიქრობ.
ჯიმინი-მინდა,ციხეში ამოლპეს ეგ ნაბიჭვარი.
ჯუნი-სერიოზულად ძმაო.მაგას როგორ მოვახერხებთ?
ჯიმინი-სატყუარა დაგვჭირდება.