💜💜💜

924 77 3
                                    

რაღაც დამესიზმრა,მაგრამ არ მახსოვს..ძილი გამიტყდა.

სანი-გუკ,მივედით?
გუკი-ჯერ არა.
სანუ-რაღაც ცუდი შეგრძნება მაქვს,არ მინდა იქ.
გუკი-დამშვიდდი,მე შენთან ვიქნები.

მხრები ავიჩეჩე და ნიას გადავჩურჩულე,მაინტერესებდა რას შვებოდნენ.
        
ამ დროს კარლასთან:

შუგას და კარლას ერთმანეთზე ეძინათ.

როდესაც სანდრამ მაგობრისგან პასუხი ვერ მიიღო,თავის ადგილს დაუბრუნდა.
           
 ჯიმინთან:

ბიჭი მთელი გზა ჩაფიქრებული ჰოსოკის გვერდით იჯდა, რამოდენიმეჯერ გადახედავდა ხოლმე გვერდით მჯდომს და ისევ ფიქრებს უბრუნდებოდა.
ფანჯრიდან გზას გასცქეროდა,მაგრამ მას სულაც არ აინტერესებდა ეს საშინლად დამღლელი საათები.
         
რწშ:

ავტობუსი გაჩერდა და ბავშვებმაც ჩამოსვლა დაიწყეს.
მასწავლებლები მათ თავიანთი ოთახის გასაღებებს აწვდიდნენ და ისინიც დაღლილ-დაქანცულები მიიჩქაროდნენ დასასვენებლად...

-ბავშვებო, არ დაიფანტოთ და არ დაგავიწყდეთ-ორ საათში გავდივართ.

სანი-სად მივდივართ,ნეტავ?
გუკი-დაიღალე?
 
გოგონა მიიხუტა და თავიანთი ოთახებისკენ წავიდნენ.

რადგან სანდრა და ჯიმინი და-ძმანი იყვნენ მასწავლებელმა მათ საერთო ოთახი მისცა,რომ უკომფორტობა არ ეგრძნოთ.
              

ჯიმინი-სან,რას აკეთებ?
სანი-ჩანთას ამოვალაგებ და საქმე აღარ მექნება.

გოგომ ძმას თბილად გაუღიმა და საყვარლად ჩაეხუტა.
სანდრამ ის მიიღო, რაც ცხოვრებაში ძალიან აკლდა-ძმის სითბო.ბავშვობიდან სურდა ძმა,და ადამიამი გვერდით,რომელიც ეტყოდა მას,რომ მარტო არ იყო,რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა. მხოლოს ძმისთვის შეეძლო ყველაფრის გაკეთება.

ჯიმინი-ხომ იცი,ძალიან მიყვარხარ და არ დავუშვებ შენს უბედურებას.
სანი-ჯიმინ,შენი საუბარი ძალიან მანერვიულებს, არ მომწონს ეგრე, რომ ამბობ,ხომ იცი?!
ჯიმინი-მაპატიე.
სანი-კარგი ეხლა დავიძინებ.
ჯიმინი-კარგი.

ორივეს გაეღიმა..
ჯიმინი აივანზე გავიდა,რომ იქაურობა უკეთ დაეთვალიერებინა და რაღაცეებზე უკეთ ფიქრი შესძლებოდა.
   
  ორი საათის შემდეგ:

ჯიმინი-სან,გაიღვიძე უკვე დროა,მასწავლებელი გვეძახის.
სანი-ჩავიცვამ და წავიდეთ,ხომ არ გვაგვიანდება?
ჯიმინი-თუ სწრაფად არ ჩაიცვამ დაგვაგვიანდება..

ორივეს გაეცინა და მალევე ბანაკისკენ დაიძრნენ.
მასწავლებელმა საუბარი დაიწყო და ბავშვებს მოუწოდა,რომ საღამოს წვეულება გაიმართებოდა და ახლა სასკოლო ტურის ჯერი გახლდათ.
ავტობუსებში დანაწილდნენ და თითქმის მთელი ქალაქი მოიარეს,რომელიც ძალიან ლამაზად გამოიყურებოდა.
საღამოს წვეულებისთვის ყველა მზად ყოფნაში იყო.

დაღლილებს გართობა სურდათ ამიტომ მალე შეიკრიბნენ ერთად და საცეკვაოდ წყვილებიც შეარჩიეს.
რა თქმა უნდა,სანის და ჯონგუკს ვერაფერი დააშორებს,ამიტომ ისინი ერთად იყვნენ.

გუკი-იციი?!დღითიდღე ვრწმუნდები იმაში,რომ მართლა მთელი არსებით მიყვარხარ.

ამის გაგებაზე გოგონას თვალები შუბლზე აუვიდა...სიტყვა მიყვარხარ აქამდეც მოესმინა ბიჭისგან თანაც არა ერთხელ,მაგრამ ეს ისეთი გრძნობა იყო,რაც ჯერ არცერთს არ უგრძვნია და ეს ძალიან აბედნიერებდა..

სანი-მეც ძალიან მიყვარხარ.

WONDER LOVE❤🤗Where stories live. Discover now