თამაში

665 55 6
                                    

ჯიმინის პოვი:
 
უკვე ძალიან ნერვების მომშლელია.
რატომ ვეჭვიანობ,რა ჯანდაბა?

როგორც კი ბატონ ჩანს დავინახავ ტვინში სისხლი მექცევა,მაგრამ მოითმინება მმართებს.
ჯერ მოქმედება ძალიან ადრეა,ამასთან ის ჩვენი ბიზნესისთვისაც ხელსაყრელი პარტნიორია,ახლა მისი განადგურება არ მაწყობს,მხოლოდ მაშინ,როცა ამის დრო დადგება.

კარგა ხანია გზაში ვართ,თითქმის ყველას ჩაეძინა.

რსშ:

მანქანამ ნელ-ნელა სიჩქარეს უკლო და საბოლოოდ გაჩერდა,როგორც იქნა მოვედით,ყველა გავაღვიძე და მანქანიდან სათითაოდ ჩავედით.

მალე უფროსებიც მოვიდნენ და სახლში შეგვიძღვნენ.

-შეგიძლიათ დაისვენოთ.
ოთახები მხოლოდ გოგონებისათვის და თქვენ ორისთვის მქონდა განკუთვნილი,-მოგვმართა ჩვენ,- ამიტომ შეყვარებულები ერთად მოთავსდით.

სანი-მადლობა.
 
კარლას პოვი:
 
ოთახებში დავნაწილდით,მე ყველაზე ბნელი ოთახი ვარჩიე,რადგან ძილის დროს მზის სხივებმა არ შემაწუხონ.
იუნგი სააბაზანოში შევიდა.

გამოძინების შემდეგ ყველა მისაღებ ოთახში შევიკრიბეთ.
უფროსები სასეირნოდ იყვნენ გასულნი.

ჩან ვუმ სასმელები მოიტანა და შემოგვთავაზა.

ჩო ნაზი და მორცხვი გოგონაა,ძალიან მოგვწონს.

არამგონია ჯიმინს მის მიმართ გრძნობები ჰქონდეს, მაგრამ მაინც, ისინი კარგი წყვილი იქნებიან.მე ასე ვფიქრობ.

თაე-ჰეი,კარლ, დაიჭირე.

თეჰიონმა ბოთლი მესროლა,მეც სწრაფი მოქმედებით დავიჭირე და მადლობა გადავუხადე ის კი გაოცებული სახით მიყურებდა.

შუგა-ეიი,რომ ვერ დაეჭირა თავში მოხვდებოდა.

შუგამ თავი გააქნია მე კი თაეს გავხედე,აშკარად ეწყინა მისი უხეშობა.

კარლა-შუგა,დამშვიდდი მე არაფერი მომსვლია და თეს ტყუილად ეჩხუბები,უბრალოდ მის ლოყებს როგორ უნდა უყვირო?
 
თაესთან მივედი და გავაღიმე.

WONDER LOVE❤🤗Où les histoires vivent. Découvrez maintenant