ყველაფერმა კარგად ჩაიარა.
ჯიმინის საქმის განხილვა რამოდენიმე კვირა გაგრძელდება.
ვუ,სემი და ჯი ჰიონი დეტექტივებს მოელაპარაკნენ იუნჯუნის შესახებ,გეგმა დააწყვეს და კარგად ემზადებიან.
ჩო სანდრასთან იყო,გოგონები ყავას სვამდნენ და საუბრობდნენ.ბიჭები გამარჯვების აღსანიშნავად დასალევად იყვნენ წასულნი და რამოდენიმე საათში სახლშიც ნასვამები დაბრუნდნენ.
ჩო-როგორაა საქმე?
ჯიმინი-როგორც ყოველთვის-შესანიშნავად.
თქვა ამაყად და პარკები სამზარეულოში დააწყო.
ჩო-ამიერიდან თავისუფალი ხარ?
სემი-ჯერ-ჯერობით კიდევ დარჩა რამოდენიმე საქმე.
ჩო-შენ ვინ ხარ?
ვუ-ის ჩვენი ძმაა.
ჩო-რაა?
სემი-მე იუნჯუნის მეორე შვილი ვარ.
ჩო-ანუ შენ?
თვალზე ცრემლი მოადგა გოგონას და უფროს ძმებს მოეხვია.
ამის შემდეგ სემი ყველას გაეცნო და დაუმეგობრდა მათ.საღამომდე ერთად იყვნენ,შენდეგ კი დაიშალნენ.
სახლში სიჩუმეს ფილმის პერსონაჟები არღვევდნენ,რომელთავ ბავშვები შესცქეროდნენ.თეჰიონი სოციალურ ქსელებს ამოწმებდა,მარი ინტერესით აკვირდებოდა ფილმის ეპიზოდებს.
შუგას და კარლას ტკბილად ეძინათ,ხოლო გუკი და სანი ერთ სავარძელში ისხდნენ და ერთმანეთს თვალებს უჟუჟუნებდნენ.გუკი-მეძინება,არ წავიდეთ?
სანი-კი.
ოთახში ასვლისთანავე მოჰკიდა გუკმა გოგონას ხელი ხელი და მის ქვემოთ მოიქცია.
სანი-ჯონგუ,აბა მეძინებაო?
გუკი-როცა შენს გვერდით მარტო ვრჩები,როგორ შეიძლება დამეძინოს?
დილით ტელეფონის წკრიალი აღვიძებს წყვილს..
სანი-გისმენ ვუ.