Otevřela jsem oči a koukala na neznámou stěnu. A nejen stěna byla neznámá. Stejně cizí mi byla postel, na které jsem ležela a teplo, které mě hřálo do zad. Otočila jsem se, abych zjistila, odkud se to teplo bere, a narazila jsem na Thanata.
Najednou mi došlo, že ležím v jeho posteli. Byla jsem na zádech s hlavou na stranu, kdežto Thanatos ležel na boku a podepíral si hlavu rukou tak, aby na mě shlížel. A já na něj opět vzhlížela. Jako vždycky.
„Ahoj." Zašeptala jsem, jako bych se snad bála, že nás uslyší někdo další. Nikdo tu s námi samozřejmě nebyl.
„Ahoj." Pozdravil mě Thanatos. Koukal mi prudce do očí, jako by v nich něco hledal.
„Co tu děláme?" zeptala jsem se nejistě a lítala pohledem po místnosti.
„Ležíme." Zašklebil se Thanatos. Zjevně ho bavilo mě pošťuchovat.
„Proč tu ležíme?" Cítila jsme mezi námi energii, která mi byla doposud cizí. Byla elektrizující, omamná, ale taky nebezpečná.
„To mi řekni ty." Zašeptal Thanatos a pak se to stalo. Nevím, kdo se pohnul jako první, ale vím, že jsme oba skončili ve zběsilém polibku, během kterého mě Thanatos zarazil více do matrace.
„Tohle je ..." Moji větu dokončilo jen zajíknutí, protože Thanatos přesunul své rty na citlivé místo na krku.
„Skvělé? Nejlepší? Sexy?" Zkoušel Thanatos doplnit moji větu, když se začal věnovat líbání cestičky mezi moje prsa.
„Zvrácené. Špatné. Divné."
Na to už mi nic neodpověděl. Jen ze mě serval triko i podprsenku. Na nic jsem nečekala a chňapla jsem po jeho košili. Nejdřív jsem se soustředila na každý jednotlivý knoflík, ale vzhledem k tomu, že se mi chtíčem klepaly ruce, jsem se na nějakou opatrnost vykašlala a knoflíky nakonec skončily na druhé straně místnosti než košile samotná.
A pak jsem málem padla do mdlob.
Jeho tělo bylo sakra skvělé. Kalhoty se mu během toho všeho svezly o kousek níž a odhalily tak to fantastické Véčko, které jsem chtěla následovat jazykem, dokud nenarazím na něco, co se mi bude líbit. Vzhledem k tomu, že jsem nebyla sama, kdo byl v téhle místnosti vzrušený, jsem si byla jistá, že cokoliv na konci Véčka, rozhodně bude stát za to.
Byla bych schopná se na něj koukat do konce věků, ale Thanatos takovou trpělivost neměl. Čapnul mě za ruce, zvedl mi je za hlavu a upevnil sevření tak, že jsem se nemohla hnout a ani jsem nemohla prozkoumávat jeho tělo tak, jak jsem si představovala.
Prozkoumávání je ujal Thanatos, a jak jsem se o pár chvilek později přesvědčila, byl v tom opravdu dobrý.
Líbal každé místo, na které se mohl dostat. Cíleně se zaměřil na moje prsa a bradavkám dal extra pozornost. Nezastavil se a pokračoval více na jih. Já v tu chvíli byla vzteklá a na hranici zdravého rozumu. Nemohla jsem se pořádně hnout, ruce mi začaly křečovat a ačkoliv mi každý jeho dotek dělal opravdu dobře, připadalo mi, že se Thanatos až nebezpečně moc loudá. A samozřejmě jsem si neodpustila ho trošku popohnat:
„Dlouho to už nevydržím. Mučíš mě."
Jeho rty opustily moji kůži přibližně u pupíku. Koukl se na mě a zamračil se. „Neruš. Taky bych mohl přestat. Teď se jako hodná holka chyť pelesti a jestli se pustíš, končíme."
„To je vyhrožování." Zaprskala jsem vztekle, ale na to se jen zašklebil.
„Ano. To je."
Věděla jsem, že mluví vážně. Nechtěla jsem, aby přestal. Takže jsem se raději poslušně chytila za čelo postele.
Nevím, jak dlouho to mohlo trvat, ale nakonec dorazil do cíle a pohřbil svoje ústa v mém klíně. Byla jsem blažená, ale stále jsem se ho chtěla dotknout. Pro jistotu jsem si ale nedovolila stěžovat a užívala jsem si jeho práci jazyka.
Užívala jsem si to tak moc, že jsem málem vyletěla z kůže, když před finišem přestal.
Frustrovaně jsem zaskučela a pustila se pelesti. Než jsem mohla začít nadávat, pochopila jsem, že se snaží vytáhnout zpátky na moji úroveň, čehož jsem využila a v nestřeženou chvíli jsem po něm skočila tak, že sem ho dostala na záda. Oba jsme věděli, že kdyby nechtěl, nikdy by se do této pozice nedostal.
Takže jsem seděla úplně nahá na bohovi smrti a snažila se vypadat a hlavně dýchat naprosto normálně. Moc dobře to nešlo, protože pode mou ležel exemplář sexy chlapa.
„Teď neruš. Taky bych mohla přestat. Teď se jako hodný kluk chyť pelesti a jestli se pustíš, končíme." Varovala jsem ho s hranou vážností.
„Co mi to jen připomíná? Zeptal se pobaveně, ale hlas se mu při posledním slově zadrhl, když jsem ho lehce kousla do bradavky. A pak jsem pokračovala smrtelně pomalým tempem na jih. Tam jsem mu stejnou měrou oplácela pozornost ústy, přesně tak pečlivě, jako on mě před chvilkou.
Užívala jsem si každý sten, který jsem ho donutila vydat. Jenže jsem si to neužívala moc dlouho. V jednu chvíli jsem ho měla v puse a v druhé jsem byla vytažena k němu nahoru a zalehnuta nažhaveným chlapem.
A tak jsme na to skočili. Thanatos rozhodně nebyl něžný, ale nebyl ani surový. Jen si šel tvrdě za svým. A slovo tvrdý bych v jeho případě třikrát podtrhla a přidala hromadu vykřičníků. Ani já jsem se nedržel při zdi. Nehty jsem ho škrábala po zádech i zadku. Fungovaly na něj jako bič na koně, když po něm žokej chce, aby přidal.
Místnost naplnila směs našich stenů s příměsí zvuků sexu. Většina mých stenů byla pohlcena jeho rty, ale i tak jsme dělali poměrně hlasitý a rajcovní hluk
Svíjela jsem se pod ním a vycházela mu co nejvíce vstříc.
„Thanate." Křikla jsem, když jsem cítila, že už to dlouho nevydržím. Ani jsem nemusela. Thanatos dorazil do svého cíle a po jeho orgasmu jsem toho svého dosáhla také.
Thanatův orgasmus se odehrával jen v mojí hlavě, kdyžto ten můj jsem prožila reálně v Thanatově posteli, zatímco se na mě již zmíněný koukal ode dveří, o které byl opřený.
ČTEŠ
Cena života
FantasyDíky pravidlům máme řád. Jen díky řádu nemáme ve svých životech chaos. Jenže co se stane, když se řád naruší a najednou život přestane dávat smysl? Co se stane, když přesvědčíte smrt, aby šla někam jinam? Vybere si daň, kterou dokáží zaplatit jen ti...