A traccs party után mindenki indult haza. Nagyon jól éreztem magam. Gondoltam bemegyek a boltba hazafelé menet és veszek egy kis rágcsit, mert elhatároztam hogy filmet fogok nézni. Szerintem a Vasembernél döntök. Kifizettem a teát és a mochit majd indultam is ki. Kibontottam a teámat vagyis akartam.... Azt éreztem hogy neki ütköztem valakinek.... Mikor felnéztem nyeltem egy nagyot az ilyedtségtől....
Mondtam már hogy figyelj oda SooJun. - rázta meg a fejét és közben sóhajtott egy nagyot.
Igen? Szerintem meg inkább te figyelj! Ha látod hogy valaki nem figyel és éppen beléd megy, akkor neked kéne kikerülni!!! - mondtam ingerülten. Elegem van hogy folyton ezt mondja! Ha látja hogy nem figyelek akkor kerüljön ki ő! Ne hagyja hogy neki menjek.
Jobb lenne ha szemüveget hordanál és akkor látnád hogy kinek vagy minek mész neki. - a hangjában hallatszódott a gúny. Na majd én megmutatom neki!
Nagyon kedves tőled, de köszi nincs szükségem szemüvegre. És tudod hogy miért? Azért mert olyan jól látok a szememmel mint egy sas. Észre veszek minden apróságot! Érted??!! Attól hogy még olyan a szemem mint egy fekete teke golyó, az nem jelenti azt hogy rosszul látok! ÉN NAGYON IS JÓL LÁTOK, TE VISZONT HAGYOD HOGY NEKED MENJEK! NEM SZERETEM HA KIOKTATNAK!!!! - kiáltottam és kapkodtam a levegőt mert megint szófosásom volt. Nem baj ez most kellett.
Hű...okkkéé. - zavartan nézett körbe.
Ezután fogtam magam és szándékosan neki mentem majd indultam a másik irányba. Azért kicsit túlzásba estem. Vagy nem? De... Lehet hogy finomabb is lehettem volna? Lehet....Mikor haza értem, még mindig ezen gondolkoztam. Felvittem a rágcsikat a szobámba majd indultam tusolni. Hagytam hogy a forró víz lemossa rólam a mai koszt. Egyszer csak lenéztem és a víz vörös volt. Felnéztem és vér folyt rám. Kapkodtam a levegőt. Elállítottam a vizet majd újra megengedtem. Nagy sóhaj hagyta el a számat amikor rájöttem hogy ezt az egészet csak képzeltem. De miért? Miért történik ez velem? Előbb az a furcsa álom Taehyunggal most meg ez! De várjunk..... Ezek csak akkor történnek amikor Taehyunggal szóba állok. Huhh....nem baj, nyugalom nyugalom! Ez még nem jelent semmit.....
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
De SooJun ez így nem jó! Fogalmad sincs a japánról! Kevered a betűket. - okított kedves japán tanárom. Mr. Lee egy seggfej. Szarul tanítja a Japánt ezért nem értem.
Igen ezt én is tudom. De köszönöm hogy emlékeztet. - vigyorogtam. Nem bírom ezt a tanárt.
Kérj meg valakit aki segít neked! Így soha nem fogsz megtanulni japánul. - dörzsölte meg homlokát. Tényleg???? Nem mondod bazdmeg.....
Ki az aki még japánt tanul az osztályodból? - kérdezte. Hát mivel mindenki a kínait választotta és csak egyetlen ember van aki még japánt választott az osztályomból az Taehyung. Na nem! Biztos hogy nem!
Senki! - vágtam rá. Elgondolkozott.
Hm.... Várjunk van....a hogy is hívják.....Tae....Taehyung! - pattant fel.
Na majd ő segít. - húzta ki magát büszkén.Köszönöm de nem! Majd inkább megtanulom egyedül. - mondtam komoly hangnemben. Nem akarok vele együtt tanulni.
Jó akkor majd én szólok neki viszont most mennem kell mert órám lesz! Szia! - rohant el. Na de klassz.....
YOU ARE READING
Gyilkos jár a gimibe (Kim Taehyung ff.) - Átíras Alatt
FanfictionShin SooJun elég érdekes gimibe jár. Ide olyan diákok járnak akik kicsit furcsák. A legfurcsább az, hogy 3 hete folyamatosan tűnnek el diákok. Nem is akárhogy.....meggyilkolják őket. Mivel ez a gimi tele van minden féle védő rendszerrel, így külsős...